Chceš vědět, co všechno musí umět manažer/ka marketingu? Cítíš, že je na čase udělat další krok v kariéře, ale chybí ti strategické znalosti? My ti pomůžeme – zaměříme se na praktické využití základů, které na této pozici potřebuješ. Odcházet budeš s praktickými radami a nástroji, které můžeš rovnou využít ve své práci.
14 900 Kč s DPH 12 314 Kč bez DPH
Získáš komplexní znalosti v oblasti marketingového výzkumu, integrované komunikace, customer-centric přístupu, marketingové strategie a mnoho dalšího. Potkáš se s dalšími lidmi, kteří řeší podobné problémy a získáš relevantní kontakty. Navíc dostaneš na celý rok přístup k záznamům, takže si můžeš Akademii projít znovu, až to budeš potřebovat.
Nemáš jistotu, zda se vaše firemní marketingová rozhodnutí opírají o relevantní data? Hledáš praktické tipy a nástroje pro efektivní výzkum? Společně se zaměříme na to, jak provést marketingový výzkum tak, aby byl efektivní a účinný.
Jaké jsou trendy a možnosti využití AI v oblasti marketingu a jak se na ně připravit? Společně prozkoumáme vývoj a budoucnost AI v oblasti marketingu a ukážeme si, jak ti AI může pomoci zvýšit efektivitu v práci.
Firma, která je orientovaná na zákazníka, je ta, která vydělává dlouhodobě.Co to znamená být customer-centric a proč o tento přístup usilovat? Jak zjistit hodnotu zákazníka,a jak s ní dále pracovat? Jaké jsou nejčastější bariéry, které mohou stát v cestě za pochopením klienta?
Strategie bez taktiky je nejpomalejší cesta k vítězství, taktika bez strategie je jen hluk před porážkou. Společně se podíváme na to, co to marketingová strategie je a jak na ni.
Správná segmentace ti umožní lépe poznat potřeby a preference zákazníků, což ti umožní vytvořit přesnější a účinnější marketingové kampaně, které přináší vyšší míru konverze a loajalitu zákazníků.
Positioning je, kde tě zákazník vidí v porovnání s ostatními. Jak si tě zákazník pamatuje a co mu přichází na mysl, když potřebuje daný produkt nebo službu. Řekneme si, jak si positioning správně nastavit.
Zlatá formulka marketingu má 4P – product, price, place a promotion. Jenže jak ji namixovat, aby fungovala co nejlépe? Podíváme se pořádně na každé ze čtyř P.
Media mix je jako koktejl v reklamě – kombinuješ různé ingredience, jako jsou televize, rádio a internet, abys získal/a ten nejlepší mix, který osloví tvou cílovou skupinu. Řekneme si, co je to mediální taktika a media mix, jak vypadá mediaplán a jak vyhodnocovat celkovou úspěšnost.
Správně nastavená integrovaná marketingová komunikace pomáhá vytvořit jednotný a konzistentní obraz tvé značky v očích zákazníků a posiluje její pozici na trhu. Projdeme si, jak propojit všechny kanály a způsoby komunikace, abys mohl/a vytvořit konzistentní a účinnou kampaň.
Termíny Akademie pro marketingové manažerky
Prohlédni si vzorový sylabus.
Termín
10. října
12. prosince
14 900 Kč
Včetně DPH
Vyprodáno
Prohlédni si vzorový sylabus.
Termín
6. března
15. května
Akademie je přesně pro tebe, pokud: