vykon-logo-hzm

Dvouměsíční kurz výkonnostního marketingu.

Nauč se plánovat, řídit a vyhodnocovat online kampaně. PPC reklama, newslettery, ale i webová analytika. Za dva měsíce tě naučíme všechno, co potřebuje umět PPC specialist(k)a.

Přihlášky přijímáme do 9.9.

15 620 Kč bez DPH 18 900 Kč včetně DPH

Snímek obrazovky 2023-01-03 v 16.09.15
4.5
star full star full star full star full star half

8 týdnů studia, 2x týdně online workshopy od lektorů z praxe

Ve Výkonnostní Akademii dostaneš dostatečné znalosti k tomu, abys mohl/a začít pracovat jako juniorní PPC specialista. Propojíme tě s experty z oboru a zároveň poznáš 30 budoucích marketérů – tvých spolužáků. Společně budete během workshopů a u kulatých stolů sdílet, co doopravdy funguje v praxi digitálního marketéra, jaký je rozdíl mezi freelance a prací pro agenturu, nebo kde se vzdělávat dále.

Studium online

Certifikát pro absolventy

Interaktivní workshopy zaměřené na praxi

Tvorba kampaně jako zkouška

Offline networking

Přístup do Alumni skupiny

Praktická výuka

Záznamy v ceně

Skupinová práce

x topics bg

Kterými tématy tě Akademie provede?

Strategie

Strategie

Co je a k čemu potřebuješ mediální taktiku, co je to media mix, jak vypadá mediaplán a jak vyhodnocovat celkovou úspěšnost.

Tvorba webu

Webová analytika

Google Analytics 4, používání rozhraní, základní metriky ke sledování a nastavení na vlastním webu.

PPC

PPC kampaně

Naučíš se, jak nastavit a optimalizovat PPC kampaně na nejpoužívanějších platformách.

Customer journey

Rozpočet

S jakým rozpočtem dává smysl v rámci online kampaní na jednotlivých kanálech fungovat? S minimálním rozpočtem dokážete se správně stanoveným cílem plnit KPI. Na reálných klientech si řekneme, kdy dává smysl rozpočty tlumit a kdy naopak přidávat.

SEO

SEO

Základy SEO, důležitost či propojenost s online marketingem, i s praktickými ukázkami.

Programatická reklama

Programatická reklama

Zjistíš, co je RTB (Real Time Bidding) a jak ho využívat k budování brandu a akvizici nových uživatelů webu. Náročné téma vysvětlené jednoduše a prakticky od experta v oboru.

Vyhodnocování, reporty a budgety

Reporty

Jak udělat report, který je čitelný? Jak ho číst a jak interpretovat data, která přečtu? Co do reportu patří a co tam naopak nepatří?

E-commerce

E-commerce

Zjistíš, co jsou zbožové srovnávače, jak se liší a v čem je využívat. Který si vybrat? A co je XML feed? Vše si projdeme krok po kroku.

Termíny Výkonnostní Akademie

partner

Podzim

  • Lekce dvakrát týdně: úterý 18:00–20:00 a soboty 9:30–12:00
  • Offline ukončení 3.12.2023
  • Prohlédni si vzorový sylabus.

PŘIHLÁŠKY PŘIJÍMÁME DO 9.9.

Termín

23. září

3. prosince

18 900 Kč

Včetně DPH

VYPRODÁNO
fb right fb left
Certifikat-JanaVykonnostni
Důkaz místo slibů. Certifikát, kterým se prokážeš u příštího pohovoru .

Akademie je přesně pro tebe, pokud:

  1. Už znáš základy marketingu, ale chceš se specializovat v online marketingu.
  2. Jsi marketingový specialista, který ještě neumí klikat kampaně.
  3. Jako marketingový manager chceš získat představu, jak výkonnostní reklama funguje a umět ji správně zadat.
  4. Chceš pracovat jako PPC specialista.
DSC_9084
references
quote

Co říkají o Akademii naše studentky?

quote

Nejčastější otázky .