Jak na úspěšnou spolupráci s influencery

Pokročilost:

Kateřina Hejčlováfreelance influencer marketing konzultantka a social media managerka

Tápeš, podle čeho vybírat influencery pro svou značku? Pojď zjistit, jak získat ze  spolupráce s influencery a creatory co nejvíc, co si při domlouvání pohlídat a jak vyhodnotit, jestli se ti to celé vlastně vyplatilo.

Prohlédnout si termíny
Kateřina Hejčlová
Jak na úspěšnou spolupráci s influencery

69 % lidí věří spíš influencerům než značkám. A toho je škoda nevyužít. Vybrat si influencera podle počtu sledujících už dávno nestačí. Podíváme se na kolečko, které bys měl/a absolvovat při každé spolupráci s influencerem – od výběru přes „prověrku“ a nastavení podmínek až po samotný průběh spolupráce a její vyhodnocení. Po tomhle webináři budeš mít v ruce checklist, který ti pomůže vyvarovat se chyb, které by tě mohly stát spoustu peněz (a možná i dobré jméno).

Co se na školení dozvím?

  • Jak vybrat správného influencera
  • Jak ho oslovit a nadchnout
  • Co všechno domluvit a zasmluvnit
  • Na co si dát pozor při realizaci a sdílení výstupů
  • Jak celou spolupráci vyhodnotit

Pro koho je školení vhodné?

Pro všechny, kdo chtějí nahlédnout do světa influencer marketingu. Obzvlášť pak pro ty, kteří s ním nemají zatím moc zkušeností a chtějí vědět, jak takovou spolupráci nastavit, aby šlapala přesně podle jejich představ.

Co si na hodinu připravit?

Sepiš si všechny otázky k tématu, které tě pálí, a zamysli se nad  influencerskou spoluprací z poslední doby, která tě zaujala (ať už v tom dobrém smyslu slova, nebo špatném).

Bude ze školení záznam?

Ano, záznam z webináře ti pošleme do 24 hodin.