Chceš se stát marketérkou/marketérem a hledáš místo, kde se to vše naučíš, bez nudné teorie, ale rovnou s praxí v životopisu? Juniorní Akademie je perfektní volba, pokud s marketingem teprve začínáš a chceš vědět, na co se do budoucna zaměřit. Nakoukneš do toho, jak se staví značky, spouští placené reklamy nebo jak tvořit obsah, co prodává, a pak si to všechno vyzkoušíš aplikovat při vypracování strategie pro reálného klienta.
17 490 Kč s DPH 14 455 Kč bez DPH
Akademie ti dá zabrat, ale výsledkem bude, že si otevřeš dveře do marketingu. Získáš know-how, kontakty, cennou praxi, certifikát #HolkyzMarketingu i doporučení, kde se vzdělávat dále. Kromě studia marketingu tě čekají i soft skills workshopy, které ti pomohou napsat CV nebo získat odvahu říct si o povýšení.
Skrz výzkum zjistíš potřeby zákazníků a insighty, na kterých postavit strategii. Naučíš se, jak přistupovat k různým výzkumným metodám a v jakých situacích je použít.
Naši lektoři ti vysvětlí, co je to marketingová strategie, proč je důležité ji mít, a ukážou ti kroky, díky kterým bude přinášet dlouhodobé výsledky.
Vysvětlíme ti, proč je důležité sledovat chování zákazníků. Naučíš se vytvořit třeba Customer Journey Map, abys uměl/a vyhodnotit, co zákazníky přivedlo nebo odradilo koupit si určitý produkt.
Jak vytvořit web, který bude hezký a funkční, ale zároveň bude i vydělávat? Společně s lektory probereš, co obnáší návrh webu, tvorba webu i na co si dát pozor po jeho spuštění.
Provedeme tě základy webové analytiky. Ukážeme ti, jak pracovat s Google Analytics, jak se orientovat v reportech, co znamená která metrika a taky budeš umět implementovat třeba UTM parametry.
Vysvětlíme ti základní pojmy výkonnostní reklamy a představíme ti metriky, které se vyplatí sledovat. Budeme se věnovat také e-mail marketingu.
Naučíš se, co je potřeba znát pro marketing na sociálních sítích. Jak vytvořit strategii na sociální sítě, content plán a taky na kterých sociálních sítích nejlépe zacílíš na tvou cílovou skupinu?
Budeme se věnovat taky marketingové komunikaci a tomu, jak vyzrát na online texty. Vysvětlíme ti, co je to Tone of Voice, jak ho správně nastavit nebo jak napsat takové copy, které tvé zákazníky bude bavit číst.
Jakého influencera zvolit na propagaci produktu, aby šířil povědomí, podpořil engagement a taky prodej? V Juniorní Akademii získáš základní znalost i tom, jak se vyznat v influencer marketingu.
V rámci Akademie dostaneš možnost vypracovat v týmu marketingovou strategii pro skutečného klienta. Taková práce ti může zabrat až 40 hodin nad rámec sylabu. Pokud ale práci úspěšně odevzdáš a odprezentuješ, získáš speciální certifikát jako osvědčení o absolvované praxi.
Ne všichni studenti potřebují v rámci studia praxi – někteří ocení čas navíc v rámci svého nabitého dne. Proto Akademii můžeš absolvovat i bez účasti na týmové praxi. Stačí to zaškrtnout v přihlášce. Na konci Akademie pak dostaneš certifikát o absolvování studia.
Termíny Juniorní Akademie
Lekce o víkendu:
Středy od 18:00 do 20:00 spojené s ostatními třídami.
Prohlédni si vzorový sylabus.
Termín
25. ledna
26. dubna
26. ledna
27. dubna
Lekce o víkendu:
Středy od 18:00 do 20:00 spojené s ostatními třídami.
Výuka probíhá online. Prohlédni si vzorový sylabus.
Termín
22. února
24. května
23. února
25. května
50 % studentů se po absolvování Juniorní Akademie zvýšila mzda o 20 %. Pomůžeme ti jak se sebevědomím si o peníze říct, tak se zkušenostmi, kterými se můžeš prokázat.
47,6 % studentů získá po dostudování Juniorní Akademie novou práci. Ať už nově v marketingu nebo třeba povýšení ze stávající juniorní marketingové pozice.
Juniorní Akademie je přesně pro tebe, pokud:
Máš nebo vedeš firmu nebo projekt, který působí na poli B2C? Máš již existující produkt nebo službu, na kterém může pracovat tým našich studentek? Staň se klientem v Akademii a získej tak plán na kampaň, která ti pomůže růst. Naše studenty vede zkušený mentor a za kampaně, které doručují, by se nemusela stydět kdejaká agentura.
Chci vědět víc →
Pokud jsi pro týmové sporty, pojď mentorovat tým, který pracuje na strategii pro skutečného klienta. Budeš je podporovat při jejich práci, směřovat a povzbuzovat, když jim klient dá zpětnou vazbu. Můžeš si vybrat zaměření i senioritu Akademie. Mrkni, jaké Akademie u nás můžeš mentorovat
Chci vědět víc →