Miniakademie Data-driven marketing: Jak pracovat s daty?

online

Pokročilost:

Johana ŠindelářováCommercial Director, Carl Data Company , Šárka UrbánkováPerformance Marketing Lead, Albert Česká republika , Tomáš NechutnýSenior Web Analyst, Carl Data Company , Michal MenclContent Data Analyst, Carl Data Company

Data jsou nové zlato – v marketingu to platí dvojnásob. Jak se v datech vyznat, zanalyzovat je a jak z nich vytěžit informace, které ti poslouží a pomůžou nakopnout marketing?

Brzy vypíšeme nové termíny.

Carl Data Company

Společně s experty z Carl Data Company jsme daly dohromady Miniakademii, kde se naučíš pracovat s daty, číst v metrikách a získávat cenné insighty. Čekají tě čtyři nadupané večery, během kterých s tebou budou sdílet svoje zkušenosti z praxe, zahltí tě praktickými ukázkami a ukážou ti, jak ti data zajistí lepší výsledky v marketingu.

Miniakademii jsme daly dohromady společně s Carl Data Company, kteří ti kromě svého know-how prozradí i to, co je u nich nového. Nákupem Miniakademie tak souhlasíš s tím, že součástí Miniakademii je i jejich krátká reklamní prezentace.

Struktura Miniakademie:

1. lekce: 18:00 do 20:00
Data? Data! Co je data-driven marketing a proč je marketing bez dat jako cheeseburger bez okurky?

  • Intro do data-driven marketingu. Data jsou všude kolem nás, jak je najít a proč jsou důležitá?
  • Data stack každého správného markeťáka – co vše se dá měřit, proč bych to měl(a) měřit a jakými nástroji to udělám?
  • Marketingové cíle a klíčové metriky, kterými si je budete moci sledovat
  • Nákupní funnel aneb kdy se opřít o jaká data, abych pochopil(a) svého zákazníka?

2. lekce: 18:00 do 20:00
Online marketingové kampaně – jak vyhodnocovat organiku i placené kampaně 

  • Jaká data nám poskytují sociální sítě? (vestavěná analytická studia)
  • Jak měřit organický obsah na sítích a správně využít insighty pro tvorbu efektivnějšího contentu
  • Data v digitálních kampaních (Meta, Google)
  • Jak nastavit měření kampaní?
  • A jak na vyhodnocení? Malá odbočka do atribučních oken

3. lekce: 18:00 do 20:00
P
raktický seskok do webové analytiky – Google Analytics 4. Jak se orientovat v prostředí a dostat z něj maximum?

  • Založte si své GA4 na pár kliknutí
  • Základní stavební kameny – session, event, parametry – jak si vše nastavit?
  • Praktická ukázka, jak se orientovat v prostředí
  • Rychlý náhled na SEO a praktické vychytávky
  • UTM tracking (základy)
  • GTM

4. lekce: 18:00 do 20:00
Síla vizualizace: Proč grafy mohou klamat a jak na vlastní základní report?

  • Proč je vizualizace důležitá?
  • Jak dobře číst grafy, proč mohou klamat, jak to odhalit a čemu se vyvarovat?
  • Best practices, ať už máte jakýkoliv vizualizační nástroj
  • Vlastní report na pár kliknutí v Lookeru
  • Zobrazení více datových zdrojů v jednom dashboardu (FB, YT, GA)

Pro koho je Miniakademie vhodná?

Pro všechny profese, které chtějí začít využívat data ve svůj prospěch a opřít se o ně ve své práci. Od vyhodnocení efektivity vynaloženého rozpočtu, přes uvažování nad věcmi efektivně po dělání těch správných rozhodnutí, která budou fungovat, protože data máte na své straně.

  • Pro markeťáky, kteří s daty zatím moc nepracují
  • Pro copywritery, content creatory, social media manažery, kteří chtějí začít vyhodnocovat nebo se v tom zlepšit 
  • Pro všechny, kteří na buzzword “data” narážejí a hledají, jak téma uchopit
  • Pro všechny profese, kterým pomůže uvažovat o jejich tématech více metodicky
  • Pro všechny, kteří potřebují vyhodnotit efektivitu vynaloženého rozpočtu
  • Pro všechny, kteří chtějí dělat informovaná rozhodnutí, která budou fungovat

Kdo je Carl Data Company?

Jsme Carl Data Company, vysvětlujeme data lidskou řečí, abyste se o ně mohli opřít. Pomáháme tak zvýšit výkon vašeho businessu, zlepšit návratnost vynaložených budgetů a dělat informovaná strategická rozhodnutí, která budou fungovat.  

Specializujeme se na komplexní datové služby. Od měření webu  a nastavení datových procesů a technologií,  až po interpretaci dat a snadno čitelné vizualizace, které dávají smysl. Pomůžeme vám na základě dat najít ty nejvhodnější kroky pro zvýšení výkonu vašeho businessu.

Bude z Miniakademie zázam?

Ano, záznam bude zaslán vždy do 24 hodin po dané přednášce.