Miniakademie: Jak na úspěšnou spolupráci s influencery

online záznam v ceně

Pokročilost:

Kateřina Hejčlováfreelance influencer marketing konzultantka a social media managerka

Víš, že influenceři ti můžou přinést lepší výsledky než televizní reklama? Výzkumy naznačují, že influencerské reklamy jsou o 277 % emočně intenzivnější a o 87 % zapamatovatelnější než ty, co běží v televizi. Když je uchopíš za ten správný konec.

Brzy vypíšeme nové termíny.

Kateřina Hejčlová

Tahle Miniakademie tě provede vším, co potřebuješ vědět, aby tvoje spolupráce neskončily propadákem. S neprofesionálním influencerem a nepromyšlenou strategií se zázraků totiž nedočkáš. Naučíš se, podle čeho influencery vybírat, jak je nadchnout ke skvělému obsahu a jak s nimi navázat dlouhodobou spolupráci, která bude fungovat pro obě strany. Naučíš se, na co si dát pozor ve smlouvách, jak nastavit ceny a hlavně – jak vyhodnotit, co ti spolupráce s influencery přináší. Dostaneš tipy na praktické nástroje, které využiješ jak ve velké firmě, tak při budování svého vlastního businessu.

Struktura Miniakademie:

  1. Úvod do influencer marketingu
  • Kdo jsou influenceři a jaké jsou aktuální trendy
  • Creator’s economy: Co to je a jak funguje
  • Stanovení cílů a rolí influencerů v komunikaci značky
  1. Na co nezapomenout před zahájením spolupráce
  • Typy spoluprací s influencery: výhody a nevýhody
  • Jak vybrat správné influencery a ambasadory pro vaši značku
  • Kde a jak najít relevantní influencery
  1. Jak nastavit spolupráci
  • Klíčové aspekty smluv a spoluprací: na co si dát pozor
  • Co dohodnout před začátkem spolupráce
  • Jak podpořit kreativitu influencerů a zajistit konzistenci značky
  1. Jak vyhodnotit spolupráci
  • Vyhodnocování výsledků spolupráce: smlouvy, čísla a reporting
  • Ukázky úspěšných spoluprací a příklady selhání
  • Diskuze a sdílení nápadů a zkušeností

Co se v Miniakademii naučíš:

  • jak se vyvíjí influencer marketing ve světě i u nás
  • jak si vybrat ambasadory pro svou značku nebo projekt
  • jak je nadchnout a briefovat
  • jak na dlouhodobé vs. projektové spolupráce
  • jak, kolik a jestli vůbec platit
  • co vyhodnocovat
  • jak poznat, že se vám to vyplatí
  • jak nenaletět
  • co je to etika
  • nějaké parádní inspirativní případovky
  • a také pár failů

Pro koho je Miniakademie vhodná?

Pro všechny, kteří nechtějí jít do spolupráce s influencery naslepo. Pro brand a social media manažery, ale i pro samotné pro influencery a majitele malých značek, kteří si dělají marketing sami.

Co si připravit?

Notebook s připojením k internetu a otázky k influencerským kampaním, které tě pálí.

Bude z webinářů záznam?

Ano, záznam z jednotlivých webinářů bude zaslán do 24 hodin.