Pokročilost:
Chceš začít s placenou reklamou na Facebooku a Instagramu, ale ztrácíš se v Meta Business Suite? Pak je tato Miniakademie přesně pro tebe – pomůže ti zorientovat se v Meta nástrojích a ukáže, jak nastavovat kampaně.
Vysvětlíme si, jak Meta Business Suite funguje, a názorně si ukážeme nástroje, které se ti budou hodit při vytváření reklam na Facebooku a Instagramu. Detailně si projdeme proces nastavení a spuštění kampaní, jejich optimalizaci a dáme si tipy, jak tvořit poutavé inzeráty. Přijde řeč i na Meta pixel a řekneme si, jak ho využít k vylepšení kampaní. A chybět nebudou ani příklady z praxe.
1. lekce, 8.4.2025, 18-20 hod: Základní orientace v Business Manageru a Meta Business Suite
Na úvod si vysvětlíme portfolio nástrojů společnosti Meta – jak fungují, jak jsou spolu provázané, k čemu jsou dobré a kdy potřebujeme pracovat s kompletním Meta Business Suite a kdy si klidně vystačíme pouze se Správcem reklam.
2. lekce, 15.4.2025, 18-20 hod: Typy kampaní a jejich nastavení
Není kampaň jako kampaň. Na Facebooku a Instagramu můžeme pouštět různé typy kampaní podle našeho komunikačního cíle. Možností je dost a my si v této lekci ukážeme, kdy jaký typ kampaně použít a jak ji správně nastavit, abychom dosáhli požadovaných výsledků.
3. lekce, 22.4.2025, 18-20 hod: Nastavení reklamních inzerátů, rozdíly Facebook vs Instagram
Stejně jako máme více typů kampaní, tak máme i více typů reklam. Obrázek, video, carousel… Proto se ve třetí lekci zaměříme na jednotlivé typy reklam a dáme si i tipy, jak na texty a kreativu.
4. lekce, 29.4.2025, 18-20 hod: Příklady z praxe, měření, reporting, využití AI
Na závěrečné lekci si ukážeme, jak změříme dopad našich kampaní, jak číst výsledky, jak si nastavit reporty i to, jak na základě výsledků kampaně dále optimalizovat. Ukážeme si i příklady úspěšných kampaní z praxe a podíváme se na to, jak v rámci kampaní využít AI.
Tato Miniakademie je vhodná pro všechny, kteří chtějí začít s reklamami na Facebooku a Instagramu, a zatím neví, jak na to. Může také pomoci těm, kteří již nějaké základy mají, ale potřebují se zorientovat v jednotlivých nástrojích společnosti Meta, aby zefektivnili práci na těchto platformách.
Notebook s kamerou. Účet na Facebooku a ideálně také správcovský přístup k existující facebookové stránce nebo instagramovému účtu.
Ano, záznam z jednotlivých webinářů bude zaslán do 24 hodin.
Spustily jsme vlastní pořad. Dozvíš se v něm všechno, co tě vytáhne vzhůru. Profesně i osobně. Jsou to rozhovory s experty a povídáme si s nimi o marketingu, HR nebo podnikání.
Odebírat Výtah →
Do e-booku jsme shrnuly to, jaké nejčastější holky a kluky najdeš v naší komunitě.
Stáhnout e-book →