Miniakademie Meta Business Suite: Ovládněte reklamu na Facebooku a Instagramu

Pokročilost:

Zlatko TeskeredžićFreelance digital marketing specialist

Chceš začít s placenou reklamou na Facebooku a Instagramu, ale ztrácíš se v Meta Business Suite? Pak je tato Miniakademie přesně pro tebe – pomůže ti zorientovat se v Meta nástrojích a ukáže, jak nastavovat kampaně.

Prohlédnout si termíny
Zlatko
Miniakademie Meta Business Suite: Ovládněte reklamu na Facebooku a Instagramu

Vysvětlíme si, jak Meta Business Suite funguje, a názorně si ukážeme nástroje, které se ti budou hodit při vytváření reklam na Facebooku a Instagramu. Detailně si projdeme proces nastavení a spuštění kampaní, jejich optimalizaci a dáme si tipy, jak tvořit poutavé inzeráty. Přijde řeč i na Meta pixel a řekneme si, jak ho využít k vylepšení kampaní. A chybět nebudou ani příklady z praxe.

Struktura Miniakademie:

1. lekce, 8.4.2025, 18-20 hod: Základní orientace v Business Manageru a Meta Business Suite

Na úvod si vysvětlíme portfolio nástrojů společnosti Meta – jak fungují, jak jsou spolu provázané, k čemu jsou dobré a kdy potřebujeme pracovat s kompletním Meta Business Suite a kdy si klidně vystačíme pouze se Správcem reklam. 

2. lekce, 15.4.2025, 18-20 hod: Typy kampaní a jejich nastavení 

Není kampaň jako kampaň. Na Facebooku a Instagramu můžeme pouštět různé typy kampaní podle našeho komunikačního cíle. Možností je dost a my si v této lekci ukážeme, kdy jaký typ kampaně použít a jak ji správně nastavit, abychom dosáhli požadovaných výsledků.

3. lekce, 22.4.2025, 18-20 hod: Nastavení reklamních inzerátů, rozdíly Facebook vs Instagram

Stejně jako máme více typů kampaní, tak máme i více typů reklam. Obrázek, video, carousel… Proto se ve třetí lekci zaměříme na jednotlivé typy reklam a dáme si i tipy, jak na texty a kreativu.

4. lekce, 29.4.2025, 18-20 hod: Příklady z praxe, měření, reporting, využití AI

Na závěrečné lekci si ukážeme, jak změříme dopad našich kampaní, jak číst výsledky, jak si nastavit reporty i to, jak na základě výsledků kampaně dále optimalizovat. Ukážeme si i příklady úspěšných kampaní z praxe a podíváme se na to, jak v rámci kampaní využít AI. 

Co se na Miniakademii dozvím?

  • Jak se orientovat v Meta nástrojích: Business Suite, Business manager, Správce reklam a kdy jaké nástroje potřebujeme v praxi.
  • Jaké jsou typy kampaní a jak zvolit vhodný typ pro svou kampaň.
  • Jak nastavit kampaň, reklamní sestavu a reklamu.
  • Specifika reklam na Facebooku a Instagramu, na co si dát pozor.
  • K čemu je Meta pixel, jak ho nastavit, jak měřit výsledky.
  • Tipy a triky z praxe, ukázky kampaní.

Pro koho je Miniakademie vhodná?

Tato Miniakademie je vhodná pro všechny, kteří chtějí začít s reklamami na Facebooku a Instagramu, a zatím neví, jak na to. Může také pomoci těm, kteří již nějaké základy mají, ale potřebují se zorientovat v jednotlivých nástrojích společnosti Meta, aby zefektivnili práci na těchto platformách.

Co si na hodinu připravit?

Notebook s kamerou. Účet na Facebooku a ideálně také správcovský přístup k existující facebookové stránce nebo instagramovému účtu.

Bude z webinářů záznam?

Ano, záznam z jednotlivých webinářů bude zaslán do 24 hodin.