Miniakademie: PPC reklama

Pokročilost:

Tereza Valentová, Online Marketing Manager , Aneta Holá, Seniorní webová analytička

Chceš se naučit principy PPC reklamy nebo si naklikat svou první kampaň? Možná už sám/sama reklamy nastavuješ po večerech, nebo spolupracuješ s agenturou, ale nejsi si jistý/jistá, jestli vše děláš správně?

Prohlédnout si termíny
HolkyzMarketingu
Miniakademie: PPC reklama

Pojď se naučit klikat PPC reklamy. Společně si projdeme vše potřebné pro základní nastavení PPC kampaní. Naučíš se, jak nad PPC reklamou přemýšlet, kdy dává smysl a jak ji vyhodnocovat. 

Rozložení lekcí: 

  • 1. lekce, 12.11.2024, 18:00-20:00 hodin, Co si zjistit před spuštěním PPC + základy prvních PPC kampaní (Na co se zeptat klienta? Jak si nastavit první kampaň ve vyhledávání? Pro koho dávají PPC reklamy smysl?)
  • 2.lekce, 19.11.2024, 18:00-20:00 hodin, Základ práce s daty pro PPC specialisty (Společně s Anetou Holou si projdeš základy práce s Google Analytics pro PPCčkaře. Jak propojit Google Ads a GA4? Jak na importy konverzí? Na co se soustředit v rámci reportingu? Ukážeme si příklady vyhodnocování PPC reklam v GA4.)
  • 3.lekce, 26.11.2024, 18:00-20:00 hodin, Google Ads kampaně + Optimalizace PPC (Podíváme se na Google Ads Editor. Řekneme si, co v kampaních sledovat a jak si je poskládat.)
  • 4.lekce, 3.12.2024, 18:00-20:00 hodin, Základní fungování Meta Ads a co dál (Jak na Facebook reklamu? Kdy dává smysl? Shrneme si i celkový pohled na PPC reklamu a její možnosti.)

Co se na Miniakademii dozvíš?

  • Co všechno jsou PPC
  • Jak nastavit PPC reklamu na Google Ads / Skliku – naklikáš si první základní kampaň
  • Jak nasadit základní měření na Google Analytics a co tam všechno sledovat
  • Základy vyhodnocování reklamy
  • Na co se zeptat klienta před spuštěním reklamy
  • Základní fungování reklamy na Metě
  • Jak zlepšit výkon kampaní

Pro koho je Miniakademie vhodná?

Miniakademie je vhodná pro všechny, co si chtějí naklikat svou první PPC kampaň v Google Ads nebo na Skliku. Zároveň je také pro všechny, co se chtějí naučit přemýšlet nad PPC reklamou a chtějí znát základy, které ke spuštění PPC kampaní patří.

Co si na hodinu připravit?

Dopředu není nic potřeba, účastníci dostanou přístupy do testovacích účtů v průběhu Miniakademie.