Miniakademie: Jak postavit a spustit produktovou kampaň

online záznam v ceně

Pokročilost:

Petra Saktor, Marketing & Sales mentor

Dostal/a jsi na starost vymyslet a spustit marketingovou kampaň na nějaký produkt, ale nevíš, kde začít? Díky Miniakademii Produktového marketingu budeš mít jasno, co všechno a v jakém sledu je potřeba udělat před tím, než kampaň vůbec spustíš.

Prohlédnout si termíny
Petra Saktor
Miniakademie: Jak postavit a spustit produktovou kampaň

Miniakademie už odstartovala. I tak se do ní ještě můžeš přihlásit. Záznamy a meteriály z předchozích webinářů ti pošleme.

 

Dostal/a jsi na starost vymyslet a spustit marketingovou kampaň na nějaký produkt, ale nevíš, kde začít? Díky Miniakademii Produktového marketingu budeš mít jasno, co všechno a v jakém sledu je potřeba udělat před tím, než kampaň vůbec spustíš. Také se naučíš, co dělat v každé fázi životního cyklu produktu a proč je důležité o produktu přemýšlet komplexně.  

Jaká probereme témata?

  • 1. webinář: 12. 11. 2024, 18:00-20:00 – Intro do produktového marketingu a jak začít se strategií
  • 2. webinář: 19. 11. 2024, 18:00-20:00 – Dokončení produktové strategie, product positioning v praxi
  • 3. webinář: 26. 11. 2024, 18:00-20:00 – Produkt takticky – komplexní produkt, životní cyklus
  • 4. webinář: 3. 12. 2024, 18:00-20:00 – Produktová komunikace – naming, value proposition, messaging

Pro koho je Miniakademie vhodná?

Jak pro začátečníky, tak pro pokročilé marketér(k)y, a to bez ohledu na zaměření. Na své si přijdou marketingoví manažeři, produktoví marketéři a brand manažeři (jak kluci, tak holky). Přínosná bude ale určitě i pro ty, kdo jsou v určité oblasti  seniorní (třeba v copywritingu, sociálních sítích, eventech nebo PR) a zajímá je, jak přemýšlet o kampaních.

Co se na Miniakademii dozvíš?

Společně s Petrou projdeš produktový marketing v jeho strategické i taktické rovině a dozvíš se, jak si nastavit celý proces tak, aby byl co nejefektivnější. Na praktických ukázkách  zjistíš, co znamenají  termíny jako segmentace, targeting, positioning, životní cyklus produktu, value proposition nebo messaging. V breakout roomech si některé z nich následně zkusíš vytvořit.

Co si potřebuješ na hodinu připravit?

Vůbec nic.

Bude záznam z webináře?

Ano, pošleme ti ho 24 hodin po ukončení webináře.