Pokročilost:
Dostal/a jsi na starost vymyslet a spustit marketingovou kampaň na nějaký produkt, ale nevíš, kde začít? Díky Miniakademii Produktového marketingu budeš mít jasno, co všechno a v jakém sledu je potřeba udělat před tím, než kampaň vůbec spustíš.
Miniakademie už odstartovala. I tak se do ní ještě můžeš přihlásit. Záznamy a meteriály z předchozích webinářů ti pošleme.
Dostal/a jsi na starost vymyslet a spustit marketingovou kampaň na nějaký produkt, ale nevíš, kde začít? Díky Miniakademii Produktového marketingu budeš mít jasno, co všechno a v jakém sledu je potřeba udělat před tím, než kampaň vůbec spustíš. Také se naučíš, co dělat v každé fázi životního cyklu produktu a proč je důležité o produktu přemýšlet komplexně.
Jak pro začátečníky, tak pro pokročilé marketér(k)y, a to bez ohledu na zaměření. Na své si přijdou marketingoví manažeři, produktoví marketéři a brand manažeři (jak kluci, tak holky). Přínosná bude ale určitě i pro ty, kdo jsou v určité oblasti seniorní (třeba v copywritingu, sociálních sítích, eventech nebo PR) a zajímá je, jak přemýšlet o kampaních.
Společně s Petrou projdeš produktový marketing v jeho strategické i taktické rovině a dozvíš se, jak si nastavit celý proces tak, aby byl co nejefektivnější. Na praktických ukázkách zjistíš, co znamenají termíny jako segmentace, targeting, positioning, životní cyklus produktu, value proposition nebo messaging. V breakout roomech si některé z nich následně zkusíš vytvořit.
Vůbec nic.
Ano, pošleme ti ho 24 hodin po ukončení webináře.
Spustily jsme vlastní pořad. Dozvíš se v něm všechno, co tě vytáhne vzhůru. Profesně i osobně. Jsou to rozhovory s experty a povídáme si s nimi o marketingu, HR nebo podnikání.
Odebírat Výtah →
Do e-booku jsme shrnuly to, jaké nejčastější holky a kluky najdeš v naší komunitě.
Stáhnout e-book →