Miniakademie SEO a UX copywritingu pro pokročilé

Pokročilost:

Nikol Novosadová, SEO & UX specialist

Díky dobrému SEO se lidé dostanou na web a díky dobrému UX na něm zůstanou (a nejlépe i nakoupí nebo vykonají jinou konverzní akci).  Nauč se psát SEO texty a přistupovat k UX writingu tak, aby tvůj obsah přinášel výsledky.

Brzy vypíšeme nové termíny.

IMG_3756

Rozvrh lekcí:

  1. Webinář: 18:00-20:00, SEO copywriting – jak strategicky přistupovat k SEO textům a zároveň mít na paměti UX?
  2. Webinář: 18:00-20:00, Bez strategických dokumentů to nepůjde – postup tvorby tří (pro mě) nejdůležitějších dokumentů pro obsahové SEO – analýzy klíčových slov a publikačního plánu.
  3.  Webinář: 18:00-20:00, UX writing – jak přistupovat k UX textařině, aniž byste uškodili SEO
  4. Webinář: 18:00-20:00, Ponoření se do dat – jaké nástroje používat pro hledání příležitostí, průběžný monitoring a vyhodnocování své práce

Co se v Miniakademii dozvíš?

  • Co je v SEO a UX copywritingu důležité
  • Jak na různé typy textů na webu z hlediska SEO a UX
  • Jak přistoupit k SEO textařině prakticky
  • Jak udělat skvělou analýzu klíčových slov
  • Jak sestavit kvalitní publikační plán
  • Jaké psychologické principy mít při psaní na paměti
  • Jak přistupovat k UX writingu prakticky
  • Jak pracovat s nástroji pro hledání příležitostí k UX/SEO optimalizaci
  • Jak průběžně monitorovat dopady své práce?
  • Jak vyhodnotit výsledky, správně je komentovat a reagovat na ně?

Co ti Miniakademie dá a/nebo v čem se zlepšíš?

Na Miniakademii se naučíš, jak využít synergický efekt tří oblastí – Copywriting, SEO a UX. Teda tvořit obsah, který přiláká nejen čtenáře ale  i zákazníky

  • Tvoříš skvělý obsah, ale negenerujete dlouhodobou návštěvnost? Je třeba optimalizovat SEO.
  • Web má vysokou návštěvnost, ale neodráží se to na konverzích? Je potřeba zapracovat na UX.

Oběma situacemi se budeme zabývat a ukážeme si, jak postupovat krok za krokem. Budeme kombinovat tvrdá data, businessový potenciál, SEO a UX principy a kreativitu.

Pro koho je Miniakademie vhodná?

  • Pro středně pokročilé až pokročilé copywritery/obsahové stratégy/marketéry, kteří zadávají práci copywriterům.
  • Pro juniorní a středně pokročilé SEO specialisty, kteří se chtějí hlouběji ponořit do obsahového SEO a UX writingu.
  • Zvláště pro ty, kteří chtějí zlepšit pozici svých textů ve vyhledávání a hledají cestu k systematickému a organizovanému přístupu, který má v centru uživatele. 

Co si potřebuješ na hodinu připravit?

  • Popřemýšlej nad klientem nebo značku, na které(m) se budeš na lekcích učit aplikovat principy SEO/UX. Může to být tvůj současný klient nebo lovebrand, pro kterého si přeješ pracovat. S konkrétním webem v hlavě si budeš umět představit teorii lépe.
  • Zápisník (online anebo offline) pro psaní poznámek.