Miniakademie: Jen logo nestačí: Navrhni vizuální identitu pro svou značku

Pokročilost:

Veronika Adamcová

Chceš, aby tvoji značku rozpoznali zákazníci na míle daleko a důvěřovali jí? Pak nepodceňuj její vizuální identitu. To je totiž to, co tě na první pohled odliší od konkurence a zapíše se lidem do paměti.

Prohlédnout si termíny
Veronika Adamcová
Miniakademie: Jen logo nestačí: Navrhni vizuální identitu pro svou značku

Miniakademie už odstartovala, ale pořád můžeš naskočit. Záznamy i prezentace z proběhlých webinářů ti pošleme.

Během Miniakademie postupně vytvoříš jednoduchou  vizuální identitu pro svou značku, která bude reflektovat, čím  tvoje značka je a jaké má hodnoty. Získáš konkrétní návody a tipy, jak vytvořit barevnou paletu, zvolit vhodnou typografii nebo vytvořit jednoduché logo. Budeš mít dostatek prostoru si vše vyzkoušet a získat  feedback od lektorky. A hlavně budeš konečně znát odpovědi na otázky: 

  • Jak má můj web vypadat?  
  • Jaký font mám dát do příspěvků na sítě? 
  • Co mám říct grafičce, která mi tvoří tiskovou reklamu?

Struktura Miniakademie:

Lekce 1 – Začínáme s vizuální identitou, 1.4.2025, 9:00-11:00

  • Kontext (vize, poslání, trh, konkurence) 
  • Stavební kameny vizuální identity

Praxe 1 

  • Strategická příprava
  • Příprava moodboardu v Pinterestu 
  • Zpětná vazba

Lekce 2 – Hledáme barvy & zkoumáme tvary, 8.4.2025, 9:00-11:00

  • Barevné palety – principy, soulad, kontrast
  • Charakter písem
  • Ikony a doplňkové prvky

Praxe 2 

  • Navrhni barevnou paletu 
  • Barvy otestuj (dostanou link na soubor s testovacími šablonami)
  • Vyber vhodné písmo z nabídnutých možností

Lekce 3 – Fotografie a příprava vlastní fotobanky, 15.4.2025, 9:00-11:00 

  • Význam fotografií ve vizuální identitě
  • Fotobanky, spolupráce s fotografkou
  • Tipy pro efektivní práci s  fotografiemi

Praxe 3

  • Najdi styl fotografií pro svůj projekt
  • Vytvoř si vlastní fotobanku
  • Zpětná vazba

Lekce 4 – Logo, 22.4.2025, 9:00-11:00

  • Význam loga ve vizuální identitě
  • Parametry použitelného loga, formáty
  • Přístupy k jeho tvorbě

Praxe 4

  • Navrhni logo pro svůj projekt
  • Otestuj vizuální identitu na mockupech

Lekce 5 – Zpětná vazba & finalizace vizuálu, 29.4.2025, 9:00-11:00

  • Zpětná vazba na kompletní vizuální identitu
  • Individuální doporučení na finální úpravy
  • Nástroje pro DIY správu vizuální identity
  • Doporučení pro udržitelné flow tvorby výstupů

Co se na Miniakademii dozvím?

Během Miniakademie vytvoříš jednoduchou a strategickou vizuální identitu pro svou značku. Získáš konkrétní návody a tipy, jak vytvořit barevnou paletu, zvolit vhodnou typografii nebo vytvořit jednoduché logo. Budeš mít dostatek prostoru si vše vyzkoušet a získat feedback od lektorky. A hlavně budeš konečně znát odpovědi na otázky: 

  • Jak má můj web vypadat?  
  • Jaký font mám dát do příspěvků na sítě? 
  • Co mám říct grafičce, která mi tvoří tiskovou reklamu?

Postupně budeš vytvářet a testovat jednotlivé stavební prvky vizuální identity. Odcházet budeš  s navrženým vizuálem  v podobě brand boardu a několika šablonami ve Figmě. Také dostaneš  individuální feedback na výstupy své práce od zkušené designérky značek.

Proč se přihlásit?

  • Naučíš se základům designu značky
  • Odneseš strategickou vizuální identitu pro svou značky, kterou můžeš hned začít používat
  • Dostaneš feedback od zkušené designerky 
  • Podpoříš svůj projekt
  • Lépe oslovíš cílovku a zvýšíš  šance na úspěch

Co si potřebuješ na hodinu připravit?

Pro práci na vizuálu budeš potřebovat uživatelský účet na Pinterestu a ve Figmě. Obě aplikace fungují online a zdarma. Účet si vytvoříš jednoduše dle návodu v aplikaci.

Pro koho je Miniakademie vhodná?

  • Začínající podnikatelky – rozjíždíš vlastní značku a chceš získat vizuální identitu, která tě odliší, ale nezruinuje.
  • Malé značky a projekty – chceš sjednotit svou vizuální komunikaci a působit konzistentně.
  • Tvůrkyně a podnikatelky ve službách na volné noze – designérky, fotografky, copywriterky, koučky apod. které potřebují konzistentně prezentovat svou nabídku.
  • Marketingové tvůrkyně – chceš se naučit, jak správně kombinovat barvy, fonty a vizuální prvky a vytvořit vizuál třeba i pro značku klienta.
  • Chceš pochopit principy vizuální identity a umět si ji vytvořit nebo vylepšit vlastními silami.

Bude z Miniakademie záznam?

Ano, záznam z každé lekce bude zaslán do 24 hodin.