Akademie sociálních sítí je online kurz, který tě během deseti týdnů provede vším, co potřebuješ pro efektivní marketing na sítích. Naučíš se připravovat obsah, který bude bavit tvoje publikum a zároveň půjde na ruku algoritmům. Získáš nezbytné teoretické znalosti, ze kterých budeš ještě dlouho těžit. Lektoři tě kromě svého know-how zasypou i osvědčenými tipy a triky a ukážou ti další cesty, jak se vzdělávat. A to nejdůležitější? Vše, co se během lekcí dozvíš, si budeš moct ihned vyzkoušet při tvorbě kampaně pro reálného klienta.
Během deseti týdnů získáš nejen znalosti a dovednosti, které ti pomůžu uspět na sítích, ale naučíš se strategicky přemýšlet nad obsahem. A taky ho vytvářet – od videa, přes grafiku až po reklamu. Akademie jede v online režimu vždy ve čtvrtek večer a v neděli dopoledne, takže ji zvládneš odkudkoliv. A pokud se na lekci nezvládneš připojit, můžeš si ji pustit ze záznamu. Ty budeš mít k dispozici ještě rok po ukončení Akademie.
A pořádáme i pravidelná setkání pro naše Alumni, kde se můžeš potkat s absolventy všech našich Akademií i mentory a lektory. Tady se můžeš mrknout, jak to vypadá.
Do Akademie se hlásí kluci a holky, co mají základní přehled o marketingu (třeba absolventi naší Juniorní Akademie) a chtějí se v budoucnu soustředit na sociální sítě. Ale i ti, co se sítěmi už nějakou chvíli pracují, ale cítí, že jim chybí správný směr a neumí nad nimi přemýšlet strategicky. Holky, co rozjíždí svůj vlastní projekt a chtějí na sítích začít budovat svůj brand. A taky mámy na mateřský, které hledají nové uplatnění.
Skoro třetina studentů získala po absolvování Akademie novou práci.
78,6 % absolventů uplatňuje znalosti z Akademie ve své práci.
Lektory pro naše Akademie vybíráme nejen podle toho, že patří mezi ty nejpovolanější ve svém oboru, ale dbáme i na to, aby svoje know-how uměli srozumitelně předávat. A tak se v průběhu Akademie potkáš s expertkou na sociální sítě Klárou Mouchovou, copywriterkou Marií Hákovou, online marketingovou manažerkou na volné noze Marií Andres nebo Klárou Unzeitigovou, specialistkou na brand marketing.