Juniorní Akademie startuje už tento víkend!

dny

:

hodin

:

minut

:

sek.

#Jak na to
4 minuty čtení | 12. 12. 2024 |

Akademie #HolkyzMarketingu – místo, kde se teorie prolíná s praxí

Mít teorii v malíčku nestačí. Je třeba ji uvést do praxe. Čím dřív tím líp. Proto je nedílnou součástí našich Akademií vypracování marketingové strategie nebo kampaně, na kterých máš šanci si ihned vyzkoušet vše, co ses dozvěděl/a v hodinách. A navíc se taková praxe krásně vyjímá v CVčku.
HzM-26.5.2023-32

Jak práce pro klienta v Akademii #HolkyzMarketingu funguje?

Rozdělení do týmů a přidělení klienta

Na začátku Akademie vás rozdělíme do týmů a každému týmu přidělíme klienta – českou značku, která se pohybuje na poli B2C (zaměřuje se na koncové zákazníky) a která splňuje naše podmínky. S klientem vás propojíme skrze e-mail a zároveň vám pošleme příručku, která vás navede jak strategii/kampaň uchopit, a v neposlední řadě brief, díky kterému se dozvíte něco málo o klientovi a hlavně to, co očekává.  

Čas na prostudování briefu

Jakmile znáte svého klienta, máte týden na to, abyste si prošli brief i příručku. Poté probíhá třídnická hodina s project manažerkou #HzM, kde máte  prostor doptat se na cokoliv, co se týká organizace.

Oslovení klienta – první schůzka

Pro jednoho klienta pracují současně 3 týmy. Proto je důležité komunikovat nejen se svým týmem, ale i s těmi ostatními. Můžete si zvolit mluvčí, která/který bude komunikovat s ostatními týmy, nebo si vytvořit společný chat na WhatsAppu. Důležité je, aby klientovi odešel jeden e-mail s návrhy na schůzku, které se zúčastní všechny týmy. V briefu často najdete návrh od klienta, kdy se mu schůzky nejvíce hodí.

Pravidelné cally s klientem

Cally s klientem by měly probíhat na týdenní bázi a měly by trvat zhruba hodinu. Měl by se jich účastnit vždy alespoň jeden člen z každého týmu. Před každým callem je třeba poslat klientovi společnou přípravu (dotazy), a to minimálně 24 h předem. Takhle  nějak to může vypadat. Může se stát, že nebude schůzka potřeba. V tom případě je fajn dát vědět klientovi, že od něj v tuto chvíli nic nepotřebujete.

K čemu využít cally s klientem?

Schůzky s klientem jsou skvělou příležitostí k bližšímu pochopení jeho projektu a toho, co za produkt/službu nabízí. Dávají vám prostor, zjistit vše, co vám není jasné z briefu, a ujasnit si marketingový cíle. Je to navíc skvělá šance navnímat klienta – co se mu líbí a co ne, a podle toho mu ušít marketingovou strategii na míru.

Nevíte, s čím začít?

Ideálně si identifikujte cíle a zrealizujte svůj vlastní výzkum. Hodně vám toho napoví příručka ke strategii a příručka ke kampani.

Na co nezapomenout?

  • Tohle není soutěž. Ostatní týmy nejsou vaší konkurencí, ale parťáky, na které se můžete obrátit o pomoc, nebo se kterými můžete dát dohromady výzkum. Víc hlav, víc vymyslí. 
  • Nesedl vám klient nebo služba? To nás mrzí, ale i to se v životě (a v tom agenturním obzvlášť) stává. Berte to jako příležitost se posunout a potrénovat svoje diplomatické schopnosti. To samé platí i ohledně neshod v týmu. Ne vždy budete spolupracovat s lidmi, kteří jsou na stejné vlně. 
references
quote

Co říkají o práci pro klienta naši studenti?

quote

#HolkyzMarketingu jsou největší vzdělávací platforma pro marketér(k)y. Spojujeme a vzděláváme holky i kluky, juniory i seniory ve všech marketingových oborech. Přidej se k nám a staň se součástí největší marketingové komunity v ČR.