Na začátku Akademie vás rozdělíme do týmů a každému týmu přidělíme klienta – českou značku, která se pohybuje na poli B2C (zaměřuje se na koncové zákazníky) a která splňuje naše podmínky. S klientem vás propojíme skrze e-mail a zároveň vám pošleme příručku, která vás navede jak strategii/kampaň uchopit, a v neposlední řadě brief, díky kterému se dozvíte něco málo o klientovi a hlavně to, co očekává.
Jakmile znáte svého klienta, máte týden na to, abyste si prošli brief i příručku. Poté probíhá třídnická hodina s project manažerkou #HzM, kde máte prostor doptat se na cokoliv, co se týká organizace.
Pro jednoho klienta pracují současně 3 týmy. Proto je důležité komunikovat nejen se svým týmem, ale i s těmi ostatními. Můžete si zvolit mluvčí, která/který bude komunikovat s ostatními týmy, nebo si vytvořit společný chat na WhatsAppu. Důležité je, aby klientovi odešel jeden e-mail s návrhy na schůzku, které se zúčastní všechny týmy. V briefu často najdete návrh od klienta, kdy se mu schůzky nejvíce hodí.
Cally s klientem by měly probíhat na týdenní bázi a měly by trvat zhruba hodinu. Měl by se jich účastnit vždy alespoň jeden člen z každého týmu. Před každým callem je třeba poslat klientovi společnou přípravu (dotazy), a to minimálně 24 h předem. Takhle nějak to může vypadat. Může se stát, že nebude schůzka potřeba. V tom případě je fajn dát vědět klientovi, že od něj v tuto chvíli nic nepotřebujete.
Schůzky s klientem jsou skvělou příležitostí k bližšímu pochopení jeho projektu a toho, co za produkt/službu nabízí. Dávají vám prostor, zjistit vše, co vám není jasné z briefu, a ujasnit si marketingový cíle. Je to navíc skvělá šance navnímat klienta – co se mu líbí a co ne, a podle toho mu ušít marketingovou strategii na míru.
Ideálně si identifikujte cíle a zrealizujte svůj vlastní výzkum. Hodně vám toho napoví příručka ke strategii a příručka ke kampani.
Na co nezapomenout?