Nejmladší přírůstek od Zátiší group má poměrně neotřelý cíl – demokratizovat fine dining. Zamanuli si, že budou nabízet špičkové jídlo z kvalitních surovin spolu se skvělým servisem, klást důraz na udržitelnost a inovace, a to vše s rychlostí fast foodu. Jak se to říká? Mezi genialitou a bláznovstvím vede tenká hranice.
Jestli tě 33 let fungování na trhu něco naučí, tak je to nepodceňovat, co si o tvém nápadu myslí potenciální zákazníci. Proto Zátiší Group přizvalo hned do začátku agenturu Behavio, aby zjistila, co se lidem na konceptu líbí a co v nich naopak vyvolává obavy. Jejich komentáře se staly podkladem pro tvorbu brandu i komunikačního plánu.
Co bylo nejčastější obavou? Jak může fungovat několik světových kuchyní na jednom místě. Menu se svíčkovou, pinsou a indickým butter chicken prostě nadzvedlo nejedno obočí. Obavy se týkaly hlavně kvality a toho, jestli jedna kuchyň zvládne tak rozmanitá jídla v perfektní kvalitě. Jenže ty se začnou rozplývat v okamžiku, kdy zjistíš, že na menu jich není deset, ale od každého jen dvě až tři. A při prvním soustu na nějaké pochybnosti zapomeneš úplně.
Karlínský POP UP má úplně jinou cílovku než zbytek podniků od Zátiší Group. Láká mladší ročníky ve věku 25 až 45 let, kteří se nebojí experimentovat a technologie patří k jejich životu stejně jako vzduch. Kromě kulinářských zážitků hledají zábavu, cení si času stráveného s přáteli a kvality, za kterou jsou ochotni zaplatit. Top jídlo a drinky jsou pro ně standard. Chtějí něco víc – místo, se kterým budou vibovat.
Srdce celého projektu stojí na 4 hlavních pilířích a hodnotách:
POP UP je vlastně taková testovací laboratoř, kde se vše od jídla, koktejlů přes obsluhu a hudbu až po design a vůně zkouší, mění a vylepšuje. Díky tomu můžou koncept postupně ladit až do té podoby, která se otevře na svém pevném místě a bude se moci rozšířit klidně do celého světa.
Proto i název POP UP, který má evokovat něco, co se objeví a po čase zase zmizí.
Obyčejná krabice na pizzu nikoho nebaví a v Zátiší group to moc dobře ví. Jejich box na pinsu v baby pink barvě poutá pozornost při každém doručení. Stejně jako celý POP UP je i jejich packaging hravý a chce bavit. Třeba tě donutit zazpívat si písničku, jejíž slova najdeš na obalech.
Právě texty známých songů se staly jedním z nosných prvků komunikace POP UPu. Najdeš je i v menu nebo na výrazných neonech rozmístěných po celém prostoru.
Komunikaci primárně směřují tam, kde ještě donedávna komunikace Zátiší tolik nefungovala (ale kde se jejich nová cílovka ráda a často pohybuje) – na sociální sítě se zapojením influencerů a na placené streamovací služby, ať už jde o hudbu, nebo video. Testují ale třeba i outdoorovou reklamu a její vizuální sílu.
Testovat a z testování se učit je jejich hlavním mottem. Flexibilita a dynamika celého konceptu jim umožňuje neustále sledovat komunikační strategie a měnit je podle potřeb a reakcí publika tak, aby dosáhli maximální efektivity.
Nově si můžeš přečíst o zákulisí POP UPU na jejich blogu. Dozvíš se tam spoustu tipů pro všechny milovníky gastra. Od toho, kam pro ten nejlepší chleba v Praze, až po tipy na svačinu do školních lavic.