Svou nápaditostí a citem pro detail budeš zvyšovat povědomí o značce, podporovat prodej a budovat vztah s publikem. Tato pozice bude bavit kreativce, kteří mají rádi komunikaci s lidmi a neunikne jim žádný trend.
Tvrdé dovednosti, které se dají změřit, naučit a vypíchnout v životopise. Jsou to technické schopnosti a znalosti, které potřebuješ, abys mohl(a) říct: „Tohle dělám a dělám to dobře.“ Jde o všechno, co se týká konkrétních úkolů a nástrojů, které musíš ovládat na jedničku.
Junior – Pokud na pozici začínáš:
Medior – Pokud na pozici pracuješ 2-5 let:
Senior – Pokud se v pozici chceš dostat na seniorní level
Měkké dovednosti jsou důležité pro práci a komunikaci s ostatními, i když nejsou přímo hmatatelné. Jsou to ty dovednosti, co ti pomůžou vycházet s kolegy, zákazníky a vlastně s kýmkoliv, na koho narazíš.
“Propojuji video makery, fotografy, copywritery, grafiky a influencery tak, aby vznikl co nejlepší online výstup. Ať už zmínka u influencera nebo brandový post na sítě.”
– Marie Andres , Social Media Specialistka na volné noze
Baví mě produkty, které mají smysl. Nedá se to jednoduše specifikovat – možná proto jsem freelancer a starám se o více brandů. Obecně mě ale baví móda, lifestyle a sport. Ideálně vše najednou, jako v kampani, kterou chystáme na konec února.
Měla jsem svůj vlastní fashion blog, dělala jsem tedy marketing sama sobě a blogu. Když jsem zjistila, že vlastně nemám moc co předat a blog mám spíš proto, že je to cool a mají ho všichni, nějak přirozeně jsem se přesunula na druhou stranu barikády – k brandu.