Tvá práce bude o analyzování trhu, pochopení potřeb zákazníků a vytváření komplexních strategií, které budou značku posouvat vpřed. Pokud tě baví big picture a jsi připraven(a) vést značku kreativním a promyšleným směrem, pak je role marketingového stratéga přímo pro tebe.
Tvrdé dovednosti, které se dají změřit, naučit a vypíchnout v životopise. Jsou to technické schopnosti a znalosti, které potřebuješ, abys mohl(a) říct: „Tohle dělám a dělám to dobře.“ Jde o všechno, co se týká konkrétních úkolů a nástrojů, které musíš ovládat na jedničku.
Junior – Pokud na pozici začínáš:
Medior – Pokud na pozici pracuješ 2-5 let:
Senior – Pokud se v pozici chceš dostat na seniorní level
Měkké dovednosti nejsou tak hmatatelné, ale o to víc klíčové, když jde o to, jak se ve světě práce pohybuješ a jak si s lidmi rozumíš. Jsou to ty dovednosti, co ti pomůžou vycházet s kolegy, zákazníky a vlastně s kýmkoliv, na koho narazíš.
Baví mě všechny projekty, na kterých se jako tým naučíme nebo si vyzkoušíme něco nového. Naštěstí se to děje skoro pořád, protože velká část mojí práce je pochopit individuální potřeby každého klienta, které se navíc mění v čase, a zároveň přinášet podněty k inovacím.
– Kateřina Strachoňová, vedoucí strategického týmu v Mindsquared
V klientském týmu mediální agentury jsem od určité seniority byla součástí týmů pro realizaci výběrových řízení. Postupně jsem se tak dostávala k tvorbě strategií pro nové i stávající klienty nejdřív jen ve svém týmu, pak i napříč agenturou.
Tvorba strategie pro stávající klienty, tvorba nabídek pro budoucí klienty a vedení týmu v rámci výběrových řízení. Zároveň jsem částečně zodpovědná za vzdělávání, aktualizaci know-how a rozvoj agentury.