Obchodní podmínky .

Obchodní podmínky #HolkyzMarketingu

#HolkyzMarketingu s.r.o., IČO 109 63 626, se sídlem Karlínské náměstí 238/6, 186 00 Praha 8 a jsme zapsané u Městského soudu v Praze, sp.zn. C 350386.

Pokud si u nás koupíš naše produkty a služby, budou se naše vztahy řídit těmito podmínkami, pokud se spolu individuálně nedomluvíme jinak.

Naše kontaktní údaje jsou:

E-mail: ahoj@holkyzmarketingu.cz
Tel. č.: +420 720 679 276‬

I. JAK KOUPIT PRODUKT NEBO SLUŽBU

1. Pokud u nás nenakupuješ v rámci svého podnikání, jsi v roli spotřebitele. Naše právní předpisy ti dávají některá zvláštní práva. O nich si přečteš dál.

2. Seznam se také se zásadami zpracování osobních údajů. Všechny informace, které nám uvedeš, jsou důvěrné a budeme s nimi tak i zacházet. 

3. Na našem webu najdeš informaci o produktu nebo službě, včetně ceny. Ta obsahuje i DPH a další poplatky.

4. Produkt si můžeš objednat:

  • pomocí nákupního formuláře na našem webu (akce)
  • zasláním přihlášky (mentoring, akademie)
  • e-mailem (jobs)

5. Před odesláním objednávky si můžeš své údaje zkontrolovat a změnit. 

Že k nám tvá objednávka dorazila ti potvrdíme e-mailem.

1. Náklady na komunikaci si hradíš sama/sám. Nijak se ale neliší od obvyklých tarifů a cen.

2. Smlouvu s námi budeš mít uzavřenou, až ti objednávku a volné místo potvrdíme. Zároveň s potvrzením ti vystavíme a pošleme fakturu.

3. Fakturu posíláme online na tvůj e-mail.

4. Pokud fakturu neuhradíš ve splatnosti, můžeme od naší smlouvy odstoupit. Stejně tak, prosíme, měj na paměti, že pokud je faktura po splatnosti, negarantujeme ti (z kapacitních důvodů) místo.

5. Cenu můžeš platit 

  • prostřednictvím bankovního převodu na účet 201906116/5500.
  • akce jde platit také kartou online

6. Jsme plátci DPH.

II. MENTORING

1. Pokud sis objednal/a program mentoring, pošleme ti potvrzení o zařazení do programu a zálohovou fakturu. Po její úhradě tě spojíme s tvou mentorkou. Další domluvu na konkrétních časech konzultací už necháme na vás dvou. 

2. Program jde čerpat 5 měsíců od propojení mentorky a mentee. Poté nevyčerpané konzultace propadají, pokud se svou mentorkou nedomluvíš jinak.

III. ŠKOLÍCÍ AKCE

  1. Pokud si u nás objednáváš účast na školení, webináři, workshopu nebo konferenci („akce“), jsou přihlášky vázané na jméno. 
  2. Pokud se akce nemůžeš zúčastnit, napiš nám na e-mail eventy@holkyzmarketingu.cz nebo zavolej na číslo ‭+420 734 575 195‬.
  3. Storno poplatky za zrušení účasti jsou následující:
    1. do 15 dnů (včetně) před akcí ti vrátíme 100 % ceny;
    2. nejdéle do 8 dnů (včetně) před akcí ti vrátíme 50 % ceny;
    3. méně než 7 dní před akcí cenu nevracíme, ale určitě nás kontaktuj. Zkusíme to s tebou vyřešit individuálně, například místem v dalším termínu.
  4. V případě zrušení účasti ti vrátíme cenu sníženou o příslušný storno poplatek do 14 kalendářních dní od potvrzení, že jsme přijaly informaci o zrušení. Nezapomeň nám napsat také číslu účtu, na který ti máme částku poslat.
  5. Ve výjimečných případech můžeme změnit termín nebo místo konání. Pokud k tomu dojde, kontaktujeme tě na zadaný e-mail. Pokud ti nové místo nebo termín nebude vyhovovat, vrátíme ti zaplacenou cenu anebo si můžeš vybrat jiný termín, pokud na něm bude volné místo.
  6. V případě událostí, které brání konání akce offline (například nemoc, epidemie, jiná tzv. vyšší moc), můžeme akci realizovat v online formátu. V takovém případě se cena ani podmínky účasti a spolupráce nemění. Tato změna není považovaná za změnu místa konání akce.
  7. Informace, které se na akci dozvíš a které se týkají třetích stran, jsou určené jen tobě. Zavazuješ se ohledně nich dodržovat mlčenlivost.

IV. AKADEMIE

  1. I účast v akademii je vázaná na jméno.
  2. Po individuální domluvě tě můžeme nechat cenu uhradit po splátkách. Napiš nám.
  3. Pokud se rozhodneš svou účast v akademii zrušit, napiš nám na e-mail akademie@holkyzmarketingu.cz nebo zavolej na číslo +420 731 907 185.
  4. Storno poplatky za zrušení účasti na akademii jsou následující:
    1. do 15 dnů (včetně) před zahájením akademie ti vrátíme 100 % ceny;
    2. nejdéle do 8 dnů (včetně) před zahájením akademie ti vrátíme 50 % ceny;
    3. méně než 7 dní před zahájením akademie cenu nevracíme, ale určitě nás kontaktuj. Zkusíme to s tebou vyřešit individuálně.
  5. V případě zrušení účasti ti vrátíme cenu akademie sníženou o příslušný storno poplatek do 14 kalendářních dní od potvrzení, že jsme přijaly informaci o zrušení. Nezapomeň nám napsat také číslu účtu, na který ti máme částku poslat.
  6. Informace, které se v akademii dozvíš a které se týkají klientů nebo třetích stran, jsou určené jen tobě. Zavazuješ se ohledně nich dodržovat mlčenlivost.

V. HR INZERCE (HzM JOBS)

  1. Na našem webu najdeš různé možnosti spolupráce ohledně HR inzerce. Pokud máš o některý z placených typů služeb zájem, vyplň formulář na https://bit.ly/chci-inzerovat
  2. Jakmile dostaneme tvou zprávu, budeme tě informovat o podrobnostech spolupráce, zejména o volných termínech, obsahu, ceně. 
  3. Pokud cenu nespecifikujeme, řídí se ceníkem, který najdeš na adrese https://holkyzmarketingu.cz/hzm-jobs/.
  4. Smlouva mezi námi vzniká, jakmile si parametry spolupráce odsouhlasíme (co se bude inzerovat, na jakém mediálním kanále).
  5. Můžeme ti vystavit zálohovou fakturu. Nemáme povinnost se pustit do práce, pokud zálohová faktura nebude uhrazená.
  6. Abychom na inzerci mohly začít pracovat, budeme od tebe potřebovat na startu podklady a informace. Pokud nám je nedodáš do 14 dnů od naší žádosti, považujeme to za tvé odstoupení od smlouvy. 
  7. Pokud se ti naše návrhy nebudou líbit, zapracujeme tvé připomínky. Celkově dva návrhy jsou v ceně. Pokud bychom zpracovávaly další, můžeme si je nacenit jako vícepráci – o tom bychom ti ale dali dopředu vědět a vícepráci si nechaly odsouhlasit.  
  8. Konečnou verzi inzerce si schválíme. 
  9. Pokud se na konečné verzi nebudeme moct shodnout a inzerát nepublikujeme, přestože jsme dodaly naše návrhy, máme nárok na zaplacení 50 % ceny (a případně 50 % víceprací).
  10. Fakturu vystavíme po poskytnutí naší služby. Pokud na ní nebude uvedena jiná splatnost, je splatnost 14 dní.
  11. Naše nároky si můžeme proti zálohové faktuře započítat.

VI. AUTORSKÁ A OSOBNOSTNÍ PRÁVA

  1. Materiály, které od nás obdržíš, smíš použít pro vlastní rozvojové účely. Poprosíme tě ale o pochopení, že se jedná o autorská díla, která jsou určena pouze tobě. Proto je dál nešiř, abychom nemuseli řešit porušování autorských práv.
  1. Akce se z důvodu ochrany osobnosti nesmí nahrávat nebo jinak zachytit bez našeho výslovného souhlasu, a to ani pro osobní užití.
  2. Na akcích můžeme fotit pro promo na sociálních sítích a našem webu. Pokud na akci nechceš být zachycen/a, napiš nám nebo kontaktuj na místě organizátora nebo fotografa. Více informací o fotografování najdeš na našem webu v zásadách zpracování osobních údajů.

VII. JAK REKLAMOVAT VADY

  1. Pokud by cokoliv nebylo v pořádku, kontaktuj nás na ahoj@holkyzmarketingu.cz nebo nám pošli dopis na adresu našeho sídla, mrkneme se na to.
  2. V reklamaci nám uveď, kdo jsi, jaký produkt a proč reklamuješ a jak si přeješ, abychom reklamaci vyřídily. 
  3. Na tvůj e-mail ti zašleme písemné potvrzení (reklamační protokol), který slouží jako doklad při vypořádání reklamace. V reklamačním protokolu najdeš: kdy jsi produkt nebo službu reklamoval(a), jakou vadu jsi nám uvedla a jaký způsob vyřízení reklamace si přeješ. 
  4. Pokud vadu půjde odstranit, můžeš chtít nápravu (doplnění) nebo přiměřenou slevu. Pokud vada nepůjde odstranit, můžeš žádat přiměřenou slevu nebo od smlouvy s námi odstoupit, pokud to není k povaze věci neúměrné. 
  5. O tvé reklamaci rozhodneme bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů. Pokud tuto lhůtu nedodržíme, máš právo požadovat přiměřenou slevu z produktu nebo od smlouvy s námi odstoupit.
  6. Pokud jsi spotřebitel, máš právo po nás chtít úhradu nákladů, které jsi při oprávněné reklamaci účelně vynaložil(a). O proplacení nás požádej co nejdříve, nejpozději do 1 měsíce od konce lhůty pro uplatnění reklamace, jinak toto tvé právo zaniká.
  7. Prosíme, měj na paměti, že naše produkty a služby nejde reklamovat z důvodu, že nesplnily tvá subjektivní očekávání.

VIII. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

  1. Pokud jsi spotřebitelem, máš obecně právo odstoupit od smlouvy uzavřené prostřednictvím internetu do 14 dnů od uzavření smlouvy. 
  2. Tohle právo ale neplatí u využití volného času, pokud službu poskytujeme v určeném termínu (například termín konference apod.).
  3. Také toto právo neplatí u služeb a také digitálního obsahu, pokud tyto služby byly poskytnuty s tvým výslovným souhlasem ještě před uplynutím lhůty k odstoupení. 

Proto PROSÍME POZOR: Uzavřením těchto obchodních podmínek souhlasíš s tím, že ti produkt nebo službu poskytneme v domluveném termínu, který ale může být dříve, než za 14 dní od uzavření smlouvy. Tím ale ztrácíš možnost od smlouvy odstoupit.

IX. ZÁVĚREM

1. Podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, pokud jsi spotřebitel, máš právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu plynoucího ze smlouvy. V takovém případě se můžeš obrátit na Českou obchodní inspekci, (Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz). Mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se zahajuje na tvůj návrh, a to v případě, že se spor nepodařilo s námi vyřešit přímo. Návrh můžeš podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jsi u nás poprvé uplatnil(a) své právo, které je předmětem sporu. Máš právo zahájit mimosoudní řešení sporu online prostřednictvím platformy ODR dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.

2. Naše vztahy se řídí českým právem. 

3. Všechna práva k našim webovým stránkám, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga a dalšího obsahu a prvků, náleží nám. Obsah, prosíme, nekopíruj, neupravuj nebo jinak nepoužívej bez našeho souhlasu. 

4. Znění obchodních podmínek můžeme měnit nebo doplňovat. 

5. Kdykoliv nás v případě dotazů k těmto obchodním podmínkám můžeš kontaktovat na ahoj@holkyzmarketingu.cz

V Praze, dne 14. 10. 2022

Obchodní podmínky – Kolekce #HolkyzMarketingu

Jsme #HolkyzMarketingu s.r.o., se sídlem Karlínské náměstí 238/6, Praha 8, Karlín, IČO 109 63 626, jsme zapsané v Obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, sp. zn. C 350386.

 

Kontaktovat nás můžeš na

e-mailu ahoj@holkyzmarketingu.cz

tel. č.:  793 943 655

Provozujeme e-shop na adrese www.holkyzmarketingu.cz/kolekce

 

1.Úvodem

  1. Tyto podmínky upravují naše vztahy, pokud nakupuješ na našem e-shopu. Jsou (spolu s Objednávkou) součástí kupní smlouvy. Pokud si ale při naší komunikaci domluvíme něco jiného, má tahle naše dohoda přednost. 
  2. Obchodní podmínky platí pro spotřebitele. 
  3. Pokud nenakupuješ jako spotřebitel, platí pro naše vztahy obecná právní úprava, tedy hlavně úprava v občanském zákoníku. § 1732 odst. 2 občanského zákoníku ale nepoužijeme. To znamená, že tvou objednávku na našem e-shopu musíme ještě potvrdit, aby vznikla kupní smlouva.
  4. Pokud tě zajímají informace o práci s osobními údaji, najdeš je na našem webu, v patičce.

2. Omezení pro platbu a doručování

  1. Na našem e-shopu můžeš platit následujícími způsoby:
    1. kartou
    2. okamžitým bankovním převodem
    3. bankovním převodem
  2. Zboží doručujeme jen na území České a Slovenské republiky, pokud se nedomluvíme jinak.

 

3. Uživatelský účet

  1. Na našem webu si můžeš založit vlastní uživatelský účet, ze kterého si můžeš zboží objednat. Není ale nutný, nakoupit u nás můžeš i bez něj.  
  2. K účtu opatruj své přístupové údaje. Informace a data, která do účtu vyplňuješ, udržuj aktuální.
  3. Uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, občas potřebujeme provést údržbu nebo opravu systému. Za případné komplikace se omlouváme.
  4. Uživatelský účet ti můžeme zrušit, a to hlavně pokud ho dlouhodobě nepoužíváš nebo pokud jeho prostřednictvím porušuješ smluvní nebo jiné právní povinnosti.

4. Naše zboží

  1. Na e-shopu najdeš informace k vybranému produktu, včetně dostupnosti, termínu doručení a ceny. I přesto s tebou můžeme uzavřít kupní smlouvu za jiných podmínek, které si domluvíme zvlášť. 
  2. Pokud je produkt na našem e-shopu uvedený jako rozbalený, otevřený, s vadou nebo s jiným takovým důvodem pro zlevnění, prosíme, měj na paměti, že z takového důvodu nám ho nemůžeš zpětně reklamovat. Jinak se ale reklamace i u těchto produktů řídí obecnými pravidly, která najdeš dole.
  3. Všechny ceny uvádíme včetně všech daní a poplatků, kromě nákladů na doručení. Ty najdeš uvedené dál, v rámci nákupního procesu.
  4. Pokud někde uvádíme cenu, která je zcela zjevně chybná, tato cena nás nezavazuje a smlouva mezi námi nevznikla. 

 

5. Objednávka 

  1. Požadované zboží vlož do košíku. Provedeme tě objednávkovým procesem krok za krokem. 
  2. V nákupním formuláři najdeš informace o zboží, množství a ceně, zvolíš způsob dopravy a tím se ti ukáže i konečná částka, která obsahuje cenu za zboží a náklady na jeho dodání. Na základě těchto informací vytvoříš objednávku (dále „Objednávka“).
  3. Před odesláním Objednávky si můžeš údaje zkontrolovat a změnit. 
  4. Objednávku odešleš proklikem na tlačítko „Objednávám a zaplatím“.
  5. To, že nám Objednávka dorazila, ti potvrdíme e-mailem.
  6. Pokud nám bude tvoje Objednávka připadat neobvyklá (např. kvůli množství, neobvyklým parametrům apod.), můžeme tě kontaktovat s žádostí o dodatečné potvrzení. V takovém případě kupní smlouvu uzavřeme až okamžikem vzájemného potvrzení této objednávky. 
  7. Náklady na dálkovou komunikaci v souvislosti s Objednávkou si hradíš ty. Tyto náklady se ale nijak neliší od běžných sazeb.

6. Doručení

  1. Zboží ti dodáme v domluveném termínu, na tebou zadanou adresu nebo výdejní místo. Cena dopravy závisí na výběru druhu dopravy, kterou vybíráš při objednání.
  2. Prosíme, mysli na to, že stejně jako my máme povinnost ti zboží řádně doručit, ty máš povinnost ho převzít. Pokud tuto povinnost porušíš, máme právo po tobě chtít náhradu škody. Tedy například uhradit vícenáklady spojené s marným doručením (a to třeba i opakovaným) nebo přiměřené náklady na skladování věci. Také máme možnost od smlouvy odstoupit.
  3. Prosíme, zboží ihned po převzetí zkontroluj a jakékoliv vady nám dej ideálně bez zbytečného odkladu vědět. Vyřešíme je v rámci reklamačního procesu (o tom více dále). Rychlá reakce a dokumentace z tvé strany nám pomáhá věc efektivně řešit i s našimi obchodními partnery. Děkujeme.

 

7.Platba

  1. Informaci o ceně zboží včetně DPH uvádíme vždy u nabídky daného produktu. 
  2. Kupní cenu a náklady na dodání zboží můžeš hradit: 
    1. platbou kartou online
    2. okamžitým bankovním převodem 
    3. bankovním převodem
  3. Pokud platíš bezhotovostně, celková cena je splatná při uzavření smlouvy. Zboží zasíláme a lhůty pro dodání nám začínají běžet po připsání celkové ceny na náš účet. 
  4. Pro každou platbu ti vystavíme daňový doklad. Ten ti pošleme v elektronické podobě na zadanou e-mailovou adresu. 
  5. Případné slevy u nás nejde kombinovat.

8. Vrácení zboží (odstoupení od smlouvy)

  1. Pokud u nás nakupuješ jako spotřebitel, můžeš tzv. odstoupit od kupní smlouvy. To ve zkratce znamená, že se kupní smlouva „zruší“ – ty nám vrátíš zakoupené zboží a my tobě zase peníze. Pro toto odstupování platí následující pravidla. 
    1. Odstoupit od smlouvy nejde u některého typu zboží – je to dané jeho povahou. Je to zboží, které například:
    2. podléhá rychlé zkáze nebo má krátkou dobu spotřeby,
    3. jsi po dodání nenávratně zapracoval/a s jinými produkty,
    4. jsme ti vyrobily podle tvých požadavků nebo přizpůsobily tvým osobním potřebám
    5. jsme dodaly v zapečetěném obalu a ze zdravotních nebo hygienických důvodů ho nejde vrátit poté, co jsi obal porušil/a.
  2. V ostatních případech můžeš zboží vrátit do 14 dnů od jeho převzetí – ať už tebou nebo tebou pověřenou osobou (dopravce se v tomto případě nepočítá). Pokud jsme zboží dodávaly po částech, tato lhůta běží od dodání poslední části, případně posledního kusu z jedné Objednávky. Pokud jsme si dohodli pravidelné dodávání zboží po určitou dobu, běží 14denní lhůta od první dodávky. 
  3. Se zbožím se v rámci 14 dnů můžeš seznámit (s jeho povahou, vlastnostmi a funkčností). Nakládej s ním ale přiměřeně a šetrně – tedy opravdu jen tak, jak je pro seznámení se se zbožím nezbytné. Například oblečení doma vyzkoušej, jak ti sedí,  ale ven ho nenos.
  4. Do 14 dnů nám dej jakkoliv vědět, že si zboží přeješ vrátit (a tedy od smlouvy nebo její části odstupuješ). 
  5. Pro odstoupení můžeš využít formulář, který je v závěru těchto podmínek, jeho využití ale není podmínkou. 
  6. Uveď nám ideálně číslo objednávky, den nákupu, tvé bankovní spojení a jak ti máme peníze poslat zpět. Důvod odstoupení od smlouvy uvádět nemusíš. 
  7. Bezodkladně po předání nebo alespoň prokázání předání zboží k přepravě zpátky k nám ti vrátíme částku, která odpovídá ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání. Ze zákona máme právo ti vrátit částku, která odpovídá nejlevnějšímu způsobu dodání, který jsi mohl/a na našem e-shopu pro doručení daného zboží zvolit.
  8. Peníze ti vrátíme stejným způsobem, jako jsme od tebe obdržely platbu, pokud si nedomluvíme jiný. 
  9. Částku ti vrátíme bezodkladně, nejpozději do 14 dnů od tvého odstoupení. Vrácení peněz ale můžeme pozdržet do doby, než zboží obdržíme nebo než nám prokážeš, že jsi ho předal/a k přepravě zpět k nám – podle toho, co nastane dřív. 
  10. Zboží nám zašli (nebo jinak předej) na naši adresu nejpozději do 14 dnů od odstoupení. 
  11. Zboží vrať kompletní, nemělo by být upravené, opotřebené nebo poškozené: máme právo posoudit, zda je vracené zboží nepoškozené, neporušené a zda jsi svým neadekvátním nakládáním nesnížil/a jeho hodnotu. Pokud zboží nesprávným zacházením nebo nepřiměřeným zkoušením poškodíš nebo opotřebíš, můžeme po tobě chtít náhradu za snížení hodnoty zboží a započíst ji na vracenou částku.
  12. Náklady na vrácení zboží zpět k nám neseš ty. Můžeš ale využít naši možnost bezplatného vrácení zboží prostřednictvím Zásilkovny.
  13. Pokud odstoupíš od koupě zboží, ke kterému jsme ti poslaly dárek, poslaly jsme tento dárek s tzv. rozvazovací podmínkou: v případě odstoupení od kupní smlouvy nebo její části se tedy rozvazuje i darovací smlouva. Prosíme, dárek nám zašli zpět spolu se zbožím, pokud se nedomluvíme jinak. Opět máme právo případnou škodu započítat proti vracené částce.

 

9. Jak reklamovat vady

  1. Odpovídáme za to, že zboží nemá při převzetí vady. To znamená, že v době, kdy ho přebíráš, zejména:
    1. odpovídá tvé objednávce (je to požadovaný produkt v dohodnutém množství, jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě, případně má další ujednané vlastnosti nebo vlastnosti, které můžeš rozumně očekávat i s ohledem na naše reklamy a jiné materiály nás nebo našich obchodních partnerů)
    2. se hodí k dohodnutému nebo požadovanému účelu
    3. se hodí k účelu, pro které se zboží tohoto druhu obvykle používá
    4. má dohodnuté příslušenství, balení, případně pokyny k použití, jsou-li zapotřebí
    5. odpovídá jakostí nebo provedením vzorku či předloze
    6. vyhovuje právním předpisům.
  2. Pokud jsme tě před koupí výslovně upozornily, že se některá vlastnost věci liší a ty jsi s touto vlastností souhlasil/a, nejde zboží pro tuto vlastnost reklamovat. Také nejde věc reklamovat pro vadu, pro kterou jsme ji zlevnily a na tento důvod zlevnění jsme tě předem upozornily.
  3. Pokud se vada projeví do 1 roku od převzetí, má se za to, že věc byla vadná už při převzetí, ledaže je to z povahy produktu nebo vady vyloučeno. Tato doba neběží (staví se) po dobu, po kterou věc nemůžeš v případě (oprávněné) reklamace používat.  
  4. Věc můžeš reklamovat, pokud se vada projevila do 2 let od převzetí zásilky. Tato doba neběží (staví se) po dobu, po kterou věc nemůžeš v případě (oprávněné) reklamace používat.  
  5. Vnitrostátní právo některých jiných zemí může stanovit přísnější úpravu reklamací, která se řídí podle příslušného bydliště spotřebitele.

Jak reklamaci uplatnit

  1. Zboží můžeš reklamovat jakkoliv. Ideálně nám zavolej nebo napiš e-mail. 
  2. Prosíme, dej nám vědět:
    1. své kontaktní údaje, na které ti dáme vědět, jakmile bude reklamace vyřízena
    2. jak se vada projevuje a kdy jsi na ni přišel/přišla
    3. jak si přeješ reklamaci vyřídit
    4. budeme potřebovat i jakýkoliv doklad či prokázání nákupu a číslo objednávky.
  3. Vadné zboží nám pošli nebo přines spolu s reklamačním formulářem. Někdy nám může stačit i jen zaslání fotografie – daly bychom ti vědět. Ideálně nás tedy předem kontaktuj, domluvíme se.
  4. Zboží při přepravě vhodně zabal, aby nedošlo k jeho poškození. Prosíme o pochopení, že pro většinu reklamací (a jejich posouzení) je potřeba zaslat zboží kompletní – opět nás v takovém případě ideálně kontaktuj dopředu, domluvíme se, jestli je to i tvůj případ.
  5. Můžeš využít i svoz prostřednictvím Zásilkovny – náklady jdou v takovém případě na nás. Poté, co zboží zabalíš, odnes ho na nejbližší pobočku Zásilkovny a sděl jim kód: 96553432. Tam balíček oštítkují a odešlou. Na místě nic neplatíš.
  6. Při reklamaci ti pošleme elektronické písemné potvrzení o uplatnění reklamace, poté také o jejím vyřízení.  

Co můžeš požadovat

  1. V první řadě po nás můžeš chtít opravu, doplnění nebo výměnu zboží. 
  2. Pokud je zvolený způsob nemožný (například zboží už není v prodeji) nebo nepřiměřeně nákladný (například stačí jen dodat příslušenství, které jsme zapomněly přibalit), můžeme tvou volbu upravit.
  3. Můžeš také chtít přiměřenou slevu nebo od smlouvy odstoupit. A to v těchto případech:
    1. vadu jsme odmítly odstranit nebo ji neodstranily řádně v předpisy stanovené lhůtě, případně je zjevné, že to odstranit nezvládneme či nestihneme
    2. vada se projevuje opakovaně
    3. vada je podstatná

Odstoupit od smlouvy nejde (a máš tedy jen nárok na slevu), pokud je vada nevýznamná. Má se ale obecně za to, že je vada významného charakteru.

Jak vyřídíme reklamaci

  1. Reklamaci vyřídíme bezodkladně, nejpozději ji musíme vyřídit do 30 dnů, pokud se nedomluvíme jinak. V opačném případě můžeš odstoupit od smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.
  2. O vyřízení reklamace tě budeme informovat na tvých kontaktních údajích, které jsi vyplnil/a při reklamaci. Pokud si věc zpátky nepřevezmeš, můžeme po tobě chtít přiměřené náklady, které se pojí s uskladněním věci.
  3. Náklady, které účelně vynaložíš na oprávněnou reklamaci, ti proplatíme. O proplacení nás požádej co nejdříve, nejpozději do jednoho měsíce od konce lhůty pro uplatnění reklamace, jinak na tyto náklady nebudeš mít nárok.

10. Závěrem

  1. Podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, máš právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu plynoucího z kupní smlouvy. V takovém případě se můžeš obrátit na Českou obchodní inspekci, (Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz). Mimosoudní řešení se zahajuje výlučně na tvůj návrh, a to v případě, že se spor nepodařilo s námi vyřešit napřímo. Návrh můžeš podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jsi u nás poprvé uplatnil/a svoje právo, které je předmětem sporu. Zahájit mimosoudní řešení sporu online můžeš prostřednictvím platformy ODR, dostupné na webové stránce ec.europa.eu/consumers/odr/.
  2. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 796/44, 110 00 Praha 1, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013, o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).
  3. Podnikáme na základě živnostenského oprávnění. Dozor vykonává živnostenský úřad a v zákonem vymezeném rozsahu Česká obchodní inspekce, na které se můžeš obrátit s případnou stížností. 
  4. Smlouva je u nás uložena, neposkytujeme k ní však přístup. 
  5. Smlouvu uzavíráme v českém jazyce.
  6. Naše vztahy se řídí právním řádem České republiky. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů. 
  7. Všechna práva k našim webovým stránkám, zejména autorská práva k obsahu, včetně rozvržení stránky, fotek, filmů, grafik, ochranných známek, loga, produktů a dalšího obsahu a prvků, náleží nám. Zakazujeme je kopírovat, upravovat nebo jinak užívat nad rámec kupní smlouvy bez našeho souhlasu. 

 

V Praze, dne 24.10.2024