PODMÍNKY SPOTŘEBITELSKÉ SOUTĚŽE
Marketingový sprint
(„Podmínky“)
Název Soutěže: Marketingový sprint („Soutěž“)
Doba konání Soutěže: 15.03.2025 od 9:00 hod do 17:00 hod („Doba konání Soutěže“)
Místo konání Soutěže: Pobřežní 394/12, Karlín, 186 00 Praha 8 („Místo konání Soutěže“)
Sponzor. Tuto Soutěž pořádá společnost Notino, s.r.o., se sídlem Londýnské náměstí 881/6, Štýřice, 639 00 Brno, IČO: 276 09 057, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Krajského soudu v Brně pod spisovou značkou C 101025 („Sponzor“). Sponzor tímto stanovuje úplné podmínky Soutěže, jejichž znění najdete na podstránce www.holkyzmarketingu.cz („Soutěžní web“).
Organizátor. Organizátorem soutěže je společnost #HolkyzMarketingu s.r.o., se sídlem Karlínské náměstí 238/6, Karlín, 186 00 Praha 8, IČO: 109 63 626, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze pod spisovou značkou C 350386 („Organizátor“).
Cíl Soutěže. Cílem Soutěže je vytvoření konceptu realizovatelné marketingové kampaně, která bude splňovat Cíl kampaně dle čl. 8.4. těchto Podmínek. Soutěžní týmy budou v rámci účasti v Soutěži vypracovávat komplexní marketingovou kampaň dle zadání Sponzora, plánovat exekuci vytvořené marketingové kampaně a prezentovat svůj Výstup.
Základní podmínky. Do Soutěže se může zapojit fyzická osoba starší 18 let s doručovací adresou v České republice nebo Slovenské republice, jenž v době přihlášení do Soutěže úspěšně absolvovala některou z akademií Organizátora soutěže (tedy Juniorní akademii, Akademii sociálních sítí, Akademii digitálního marketingu, nebo Akademii pro marketingové manažer(k)y, B2B akademii na míru a programy, které již nenabízíme – Akademie pro Zakladatelky, Brandová Akademie a Výkonnostní Akademie), (od okamžiku odeslání Přihlášky, ale před výběrem do Soutěže „Uchazeč“, pokud bude Uchazeč vybrán pro účast v Soutěži, tak „Soutěžící“).
Zaslání přihlášek
7. 1. Přihláška obecně. Do Soutěže je možné se zapojit podáním přihlášky („Přihláška“), a to ve 4členném týmu („Tým“), a to pomocí formuláře dostupného na Soutěžním webu. V Přihlášce je třeba uvést následující informace a podklady:
a) Kontaktní údaje. Přihláška musí obsahovat jména, příjmení, e-maily a telefonní čísla všech členů Týmu.
b) Video. Do přílohy Přihlášky je třeba přiložit minutové video, ve kterém bude zodpovězena otázka „Proč se chcete jako Tým účastnit Soutěže.“ Video musí poukázat na jedinečnost Uchazečů, se kterou se tito chtějí jako Tým zapojit do Soutěže.
c) CV. V Přihlášce je nutné uvést informace o aktuálních zaměstnavatelích a předchozích pracovních zkušenostech, dále poté zmínit případné specifické profesní zkušenosti všech členů Týmu, které by mohly být relevantní pro danou roli v Soutěžním týmu. K Přihlášce je třeba přiložit strukturované životopisy všech členů Týmu. Jako strukturovaný životopis stačí odkaz na Linkedin, pokud je kompletně vyplněn.
7. 2. Role v Týmu. V přihlášce je nutné zvolit pro každého člena Týmu jednu z rolí, kterou bude v Týmu zastávat (Kreativec, Týmový leader, Analytik, Organizační mistr). Role se nesmí duplikovat v rámci Týmu.
7. 3. Termín přihlášení. Přihlášku je nutné odeslat do 9.3.2025 23:59 hod na Soutěžním webu. Přihlášky, které nebudou splňovat všechny výše uvedené podmínky nebo které byly obdrženy po termínu, mohou být Sponzorem nebo Organizátorem zamítnuty.
7. 4. Počet Soutěžících. Do Soutěže se může zapojit celkem 24 Soutěžících, kteří budou rozděleni do soutěžních týmů o 4 lidech („Soutěžní týmy“). Celkem bude vytvořeno maximálně 6 Soutěžních týmů, přičemž jejich složení může Sponzor upravit dle svého uvážení.
7. 5. Výběr Týmů do Soutěže. Výběr Týmů provádí Sponzor ve spolupráci s Organizátorem. Výběr konkrétních Týmů je zcela na uvážení Sponzora a Organizátora, kdy vezmou v úvahu zejména zkušenosti jednotlivých Uchazečů (členů Týmu) a nápaditost a originalitu videí, které jsou součástí Přihlášky. Sponzor a Organizátor nejsou vázání složením Týmů dle Přihlášek a mohou ho změnit.
7. 6. Jak se dozvíte o postupu do Soutěže. Organizátor oznámí Týmům postup do Soutěže prostřednictvím e-mailu, který byl uveden v Přihlášce, a to do 2 pracovních dnů od skončení lhůty pro podání Přihlášek. Na výběr Týmu do Soutěže není právní nárok.
Q&A
7. 7. Dotazy. Organizátor během doby určené pro podání Přihlášek uspořádá online setkání s Uchazeči, jehož cílem je poskytnout předběžné informace o Soutěži. Toto setkání bude sloužit především k zodpovězení dotazů Uchazečů. Účast na setkání je dobrovolná a nemá vliv na zařazení Týmů do Soutěže. Přesné termíny a formu setkání (online/offline) Organizátor oznámí na Soutěžním webu.
Online workshop
7. 8. Příprava Soutěžních týmů. Soutěžní týmy a jejich členové mají možnost se účastnit online vzdělávacího workshopu („Workshop“), který by měl Soutěžícím pomoci s následným řešením Soutěžního úkolu. O datu a čase Workshopu Organizátor informuje Soutěžní týmy v den oznámení přijetí týmu do Soutěže. Organizátor si vyhrazuje právo změnit datum a čas konání workshopu.
Zadání Soutěžního úkolu a Soutěžní den
7. 9. Soutěžní úkol. Soutěžní týmy budou vypracovávat komplexní marketingovou kampaň dle zadání Sponzora, plánovat exekuci vytvořené marketingové kampaně a prezentovat svůj Výstup během Soutěžního dne („Soutěžní úkol“).
7. 10. Zadání. Zadání Soutěžního úkolu poskytne Sponzor prostřednictvím Organizátora. Soutěžní úkol Soutěžní týmy vypracují v průběhu jednoho soutěžního dne, který se bude konat dne 15. 3. 2025 od 9:00 do 17:00 hod. („Soutěžní den“), a který proběhne v Místě konání Soutěže. Organizátor si vyhrazuje právo změnit datum a čas Soutěžního dne nebo Místo konání Soutěže, pokud to bude nezbytné z organizačních důvodů. O jakékoliv změně bude Organizátor Soutěžní týmy neprodleně informovat e-mailem, který uvedli v Přihlášce.
7. 11. Co bude obsahovat zadání. Zadání Soutěžního úkolu bude poskytnuto Soutěžním týmům Organizátorem na začátku Soutěžního dne. Zadání bude obsahovat klíčové parametry, včetně:
a. briefu a zadání;
b. podkladových dat;
c. brand manuálu Sponzora;
d. představení služby, pro kterou se kampaň v rámci Soutěže vytváří (Salony).
7. 12. Deadline pro odevzdání Výstupu. Termín pro odevzdání Soutěžního úkolu je 17:00 („Deadline“). Odevzdání proběhne dle pokynů Organizátora.
7. 13. Prezentace. Po Deadlinu budou Soutěžní týmy prezentovat vypracované Soutěžní úkoly („Výstup“). Prezentace Výstupů každého Soutěžního týmu bude trvat maximálně 10 minut. K ústní prezentaci jsou Soutěžní týmy povinni vytvořit vizuální podkladovou prezentaci, která bude obsahovat maximálně 10 snímků.
7. 14. Q&A. Po prezentaci Výstupu každého Soutěžního týmu bude následovat 5 minut pro otázky a odpovědi (Q&A), během kterých bude porota složená ze zástupců Sponzora a Organizátora klást dotazy a diskutovat nad Výstupem.
Mentoring
7. 15. Konzultace. Během Soutěžního dne před Deadlinem (jak je definovaný výše) budou mít Soutěžní týmy možnost využít mentoring od mentora zprostředkovaného Organizátorem. Nárok na Mentoring má každý tým v pravidelné časové frekvenci na předem určený čas. Obojí bude určeno v den konání Soutěže Organizátorem.
Vyhlášení
7. 16. Vyhlášení. Po dokončení prezentací Výstupů všech Soutěžních týmů proběhne porada poroty a vyhlášení Soutěže („Vyhlášení“). Soutěžní tým, jehož Výstup byl porotou vyhodnocen dle kritérií uvedených v 7.17 Podmínek jako nejlepší („Vítězný tým“), bude oficiálně vyhlášen během závěrečného ceremoniálu Soutěžního dne a obdrží Hlavní výhru. Ostatní Soutěžící obdrží Vedlejší výhru.
7. 17. Kritéria. Kritéria pro hodnocení nejlepšího Výstupu a výběr Vítězného týmu jsou:
a. dodržení briefu ;
b. dodržení rozpočtu ;
c. kreativita;
d. efektivita kampaně;
e. návratnost kampaně.
8. 1. Výhry v Soutěži jsou následující:
8. 1. 1. Vedlejší výhra. Každý Soutěžící obdrží dárkový poukaz na nákup v internetovém obchodě www.notino.cz, jež je provozován Sponzorem, a to v hodnotě 2000 Kč;
8. 1. 2. Hlavní výhra. Vítězný tým získá finanční odměnu v celkové výši 50 000 Kč.
(vedlejší a hlavní výhra společně „Výhry“ nebo každá jednotlivě jako „Výhra“).
8. 2. Finanční odměna pro Vítězný tým. Finanční odměna dle 8.1.2, stejně tak jako bonus dle 8.3 Podmínek jsou určené pro Vítězný tým a je zcela na jejich členech, jak tuto částku mezi sebou rozdělí.
8. 3. Výkonnostní bonus. Vítězný tým získá výkonnostní bonus v celkové výši 50 000 Kč, který bude vyplacen Vítěznému týmu v případě, že dojde k uskutečnění realizace kampaně navržené Vítězným týmem a současnému splnění kritérií stanovených Sponzorem pro Vyhodnocení kampaně. Případné vyplacení výkonnostního bonusu proběhne do 30 dnů od Vyhodnocení kampaně Sponzorem.
8. 4. Výkonnostní bonus podrobněji. Sponzor stanovil hlavní cíl realizované kampaně, přičemž se jedná o dosažení 37.000 vytvořených rezervací/objednávek služeb v rámci aplikace Notino či webu notino.cz v sekci Salóny, jež jsou provozovány Sponzorem, ze strany konečných zákazníků, a to v období od 1. 5. 2025 do 31. 5. 2025 („Cíl kampaně“). Splnění Cíle kampaně bude Sponzor komunikovat jednak Vítěznému týmu, jednak Organizátorovi, a to prostřednictvím interních reportingových systémů a dalších analytických nástrojů.(„Vyhodnocení kampaně“).
8. 5. Stáž u Sponzora. Sponzor prohlašuje, že Stáž není cenou vyhlášenou Organizátorem ani Sponzorem, ale jedná se o dobrovolný bonus pro Vítězný tým. V případě zájmu Sponzora dojde k nabídce stáže u Sponzora členům Vítězného týmu. Členové Vítězného týmu, kteří přijmou nabídku, se mohou účastnit neplacené stáže u Sponzora, která bude spočívat v reálné přípravě a realizaci marketingové kampaně a bude probíhat po dobu v období od 1. 4. 2025 do 31. 5. 2025 („Stáž“). Během Stáže se členové Vítězného týmu stanou součástí pracovního týmu Sponzora, jenž bude zodpovídat za přípravu a realizaci marketingové kampaně za účelem splnění Cíle kampaně. Podmínky Stáže a její konkrétní podoba budou stanoveny Sponzorem. Stáž u Sponzora není nárokovatelná, její konání záleží výhradně na rozhodnutí Sponzora. V případě, že se Stáž nebude konat nebo žádný z členů Vítězného týmu nepřijme nabídku zúčastnit se Stáže, Sponzor i v takovém případě bude oprávněn připravit a realizovat marketingovou kampaň na základě Výstupu Vítězného týmu.
8. 6. Jak na Stáž. Sponzor kontaktuje členy Vítězného týmu e-mailem s nabídkou účasti na Stáži. Každý člen Vítězného týmu, který má o Stáž zájem, musí nejpozději do 5 kalendářních dnů od doručení e-mailu svou účast potvrdit odpovědí na tento e-mail. Pokud v uvedené lhůtě neodpoví, bude se mít za to, že o Stáž nemá zájem.
8. 7. Realizace Výstupu. Sponzor si vyhrazuje právo navrhovat a provádět úpravy Výstupu, tak aby byl v souladu s brandem Notino a hodnotami Sponzora, a také, aby kampaň byla skutečně realizovatelná. Vítězný tým tímto výslovně souhlasí s těmito zásahy ze strany Sponzora, a to v souvislosti s čl. 12 těchto Podmínek.
8. 8. Prezentace na konferenci #HzM. Vítězný tým či jeho zástupce společně se Sponzorem představí svůj Výstup na konferenci Organizátora, která se uskuteční dne 25. června 2025 („Konference“). Prezentace bude zahrnovat informace o Výstupu, případných úpravách Výstupu za účelem realizace kampaně, a výsledky navržené kampaně, kterou Vítězný tým vypracoval během Soutěžního dne. V případě, že se žádný z členů Vítězného týmu nedostaví na Konferenci, Sponzor odprezentuje Výstup jménem Vítězného týmu. Zástupce Vítězného týmu, který bude Výstup prezentovat, určí Vítězný tým.
8. 9. Náhrada. Výhru může Sponzor nahradit jinými věcnými cenami stejné či podobné hodnoty. V případě, že žádný z Týmů nesplní Soutěžní úkol nebo zadání, nevzniká žádnému ze Soutěžících právní nárok na Výhru a není ji možné právně vymáhat.
8. 10. Nemožnost reklamace. Výhru v Soutěži není možné reklamovat.
9. 1. Předání Výhry. K předání vedlejší výhry dle 8.1.1 Podmínek dojde bezprostředně po Vyhlášení. Sponzor předá hlavní výhru dle 8.1.2. Podmínek Vítěznému týmu bezhotovostním převodem na účet člena Vítězného týmu, kterého Vítězný tým určí, a to do 30 dnů od sdělení bankovního účtu pro výplatu hlavní výhry.
9. 2. Předání bonusu. K předání výkonnostního bonusu dle 8.3 Podmínek dojde nejpozději v den Konference #HolkyzMarketingu 25. 6. 2025, a to bezhotovostně bankovním převodem na účet, který Vítězný tým určil pro výplatu hlavní výhry dle 9.1 Podmínek .
9. 3. Nepřevzetí. V případě, že výherce k předání/poskytnutí Výhry neposkytne příslušnou součinnost, propadá Výhra ve prospěch Sponzora a výherce Výhry ji nezíská. Dodatečné zaslání vedlejší výhry dle 8.1.1 Podmínek není možné.
9. 4. Předání zasláním na účet Hlavní výhra dle 8.1.2 a výkonnostní bonus dle 8.3 Podmínek se považují za předané zasláním příslušných částek na bankovní účet sdělený Vítězným týmem.
10. 1. Záznamy. Zapojením do Soutěže souhlasíte a jste srozuměni s tím, že Sponzor i Organizátor mohou během Soutěžního dne pořizovat fotografické či audiovizuální záznamy, při které bude pořízena vaše podobizna („Záznamy“). Zapojením do Soutěže souhlasíte dále s tím, že Sponzor i Organizátor jsou oprávněni tyto Záznamy dále užít pro marketingové a propagační účely (např. na internetu, v médiích, propagačních a reklamních materiálech apod.). Stejně tak výslovně souhlasíte s použitím Vašeho jména a příjmení pro účely popsané v předchozí větě po stejnou dobu.
10. 2. Doba užití Záznamů. Souhlas dle předchozího odstavce se poskytuje na dobu 5 let ode dne pořízení Záznamu a bezúplatně. Po uplynutí této doby jsou Organizátor a Sponzor oprávněni ponechat zveřejněné již publikované materiály, nebudou však tyto prvky publikovat aktivně znovu.
10. 3. Poskytnutí Záznamů. V případě, že vás Sponzor nebo Organizátor požádá o zaslání fotografických či audiovizuálních záznamů, takové záznamy dodáte do 14 dnů od žádosti Sponzora v online formě v dostatečné kvalitě.
11. SOUHLAS SE ZPRACOVÁNÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ
11. 1. Účel zpracování. Zapojením do Soutěže dáváte Sponzorovi souhlas se zpracováním svých osobních údajů, které zpracovává sám nebo prostřednictvím Organizátora pro Vaši účast
v Soutěži, evidenci Soutěžících, vyhodnocení Soutěže, komunikaci se Soutěžícími ohledně Výhry a předání Výhry, tj. zejména jméno a příjmení, věk, e-mail, údaje o zaměstnání a další údaje, které nám sdělíte, např. v Přihlášce.
11. 2. Správce. Sponzor je správcem osobních údajů ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) („Nařízení“), a tyto údaje bude zpracovávat na dobu nezbytně nutnou pro uspořádání Soutěže a případnou kontrolu – 3 měsíce. Bez tohoto souhlasu se Soutěže nelze zúčastnit.
11. 3. Zpětvzetí souhlasu a důsledky. Souhlas se zpracováním osobních údajů můžete vzít samozřejmě kdykoliv zpět kontaktováním Organizátora například e-mailem petra@holkyzmarketingu.cz / písemně na adresu Pobřežní 394/12, Karlín, 186 00 Praha 8, / osobně v sídle Organizátora. Odvoláním svého souhlasu však ztrácíte možnost účastnit se Soutěže a získat Výhru. V takovém případě může Sponzor nebo Organizátor rozhodnout o ukončení účasti Soutěžního týmu v Soutěži.
11. 4. Doba zpracování. V případě členů Vítězného týmu bude Sponzor prostřednictví Organizátora osobní údaje (jméno, příjmení, věk, e-mail) dále zpracovávat po dobu nezbytně nutnou pro předání Výhry a dále po dobu 5 let od ukončení Soutěže kvůli evidenci předání Výhry na základě oprávněného zájmu Sponzora a kvůli realizaci Stáže.
11. 5. Zpracovatel. Do zpracování osobních údajů zapojujeme zpracovatele osobních údajů, kterým je Organizátor.
11. 6. Vaše práva. Jako Soutěžící máte v souladu s Nařízením tato práva:
a) odvolat svůj souhlas;
b) požadovat informaci, jaké vaše osobní údaje zpracováváme;
c) vyžádat si přístup k těmto údajům a tyto nechat aktualizovat nebo opravit, popřípadě požadovat omezení zpracování;
d) požadovat výmaz těchto osobních údajů;
e) právo vznést námitku, pokud jsou osobní údaje zpracovávány na základě oprávněného zájmu Sponzora;
f) na přenositelnost údajů a právo požadovat kopii zpracovávaných osobních údajů;
g) podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů;
h) na účinnou soudní ochranu, pokud máte za to, že vaše práva podle Nařízení byla porušena v důsledku zpracování vašich osobních údajů v rozporu s tímto Nařízením.
12. 1. Dílo. Je možné, že během Soutěže jako Soutěžící nebo společně se Soutěžním týmem jakožto spoluautory vytvoříte dílo („Autorské dílo“) ve smyslu zák. č. 121/2000 Sb., autorský zákon („AZ“). Může se jednat např. o náčrty, nákresy, grafické návrhy, texty, marketingové plány, koncepty kampaní, vizuální nebo audio-vizuální materiály. Jako Soutěžící samostatně, tak jako Soutěžní tým jako spoluautoři, poskytujete Sponzorovi k Autorským dílům licenci o následujícím rozsahu („Licence“):
12. 2. Podlicence. Součástí Licence je právo Sponzora udělovat podlicence. Sponzor je oprávněn Licenci postoupit bez svolení Soutěžícího.
12. 3. Práva Sponzora. Udělujete Sponzorovi svolení:
12. 4. Součinnost. V případě, že vás o to Sponzor požádá, zavazujete se udělit Licenci či svolení dle odst. 12.3 těchto Podmínek také jakékoliv třetí straně, a to bez jakýchkoliv dalších podmínek.
12. 5. Bezplatnost. Veškerá práva duševního vlastnictví poskytujete Sponzorovi bezplatně.
12. 6. Registrace. V případě, že Výstupy jsou nebo mohou být chráněny jakýmkoliv jiným právem k duševnímu vlastnictví (průmyslový vzor, ochranná známka, užitný vzor, patent apod.), udělujete Sponzorovi i zároveň svolení k tomu, aby k těmto Výstupům podával žádosti o registraci práv duševního vlastnictví po celém světě.
12. 7. Povinnost využít. Sponzor není povinen Licenci využít.
Důvěrné informace. Informace poskytnuté ze strany Sponzora Soutěžícím v rámci Soutěže nebo v souvislosti s ní jsou považovány za důvěrné. Jedná se především o:
a) popis technologických postupů, know-how, specifikace, náčrty, data, počítačové programy (včetně jejich zdrojového kódu), informace o metodách činnosti a pracovní postupy Sponzora;
b) ekonomické údaje obsahující zejména finanční plány, ekonomické výsledky;
c) všechny materiály, dokumenty, strategie, kampaně, návrhy, koncepty, marketingové plány a jakékoli jiné obchodní nebo technické informace, které jsou součástí zadání Soutěžního úkolu a které jsou poskytnuty Organizátorem nebo Sponzorem.
13. 2. Mlčeti zlato. Soutěžící jsou povinni o těchto informacích zachovávat mlčenlivost a nesmí je poskytnout žádné třetí straně bez předchozího písemného souhlasu Sponzora, s výjimkou případů, kdy povinnost poskytnout tyto informace vyplývá z platného právního předpisu, nebo z rozhodnutí příslušného státního orgánu. Tato povinnost zachovávat mlčenlivost trvá i po skončení Soutěže.
13. 3. Co konkrétně nesmíte. Povinnost zachovávat mlčenlivost znamená, že se musíte zdržet jakéhokoli jednání, kterým by byly důvěrné informace jakoukoliv formou sděleny nebo zpřístupněny třetí osobě. Stejně tak jste povinni zajistit, abyste tyto informace nevyužívali v rozporu s jejich účelem pro vlastní potřeby nebo potřeby třetí osoby anebo by bylo umožněno třetí osobě jakékoliv využití těchto důvěrných informací.
13. 4. Doba. Zavazujete se zavazovat mlčenlivosti po Dobu trvání Soutěže a 5 let po jejím skončení.
13. 5. Sankce. V případě porušení povinností stanovených tímto článkem je Sponzor oprávněn požadovat náhradu škody, přímé i nepřímé, která byla zapříčiněna porušením povinností stanovených tímto článkem.
14.1. Závaznost. Svou účastí v Soutěži souhlasíte s těmito Podmínkami a zavazuje se je dodržovat.
14.2. Rozpory. V případě rozporu mezi Podmínkami nebo jejími částmi uvedenými na propagačních materiálech anebo jiných materiálech určených spotřebitelům a textem Podmínek Soutěže, platí znění Podmínek. Zkrácené znění Podmínek uvedené na propagačních materiálech anebo jiných materiálech určených spotřebitelům je nutné vykládat v souladu s těmito úplnými Podmínkami.
14.3. Funkčnost webu. Sponzor ani Organizátor neodpovídají za funkčnost Soutěžního webu a jiné technické problémy při přenosu dat na internetu nebo škody způsobené selháním systémů nebo programového vybavení, které nemohou ovlivnit. Zejména neodpovídají za nedoručení Přihlášky, Informačních e-mailů, jakožto i jakékoliv jiné technické problémy souvisejících s přenosem dat elektronickými prostředky. Soutěžící sám je povinen si zkontrolovat zadané údaje a jejich řádné načtení na příslušné webové stránky a za tuto povinnost taktéž sám odpovídá.
14.4. Změna je život. Organizátor může Podmínky kdykoliv změnit, a to nejpozději do Doby konání Soutěže. Pokud Organizátor Podmínky změní, nahraje jejich aktuální znění na stejné místo, kde se nachází i původní Podmínky. Uchazeči jsou v případě změny Podmínek oprávněni od účasti v Soutěži odstoupit.
14.5. Zrušení nebo odložení Soutěže. Organizátor si vyhrazuje právo bez náhrady Soutěž odložit, přerušit anebo zrušit.
14.6. Škoda. Sponzor ani Organizátor neodpovídají za škody, které Soutěžícímu vzniknou v souvislosti s účastí v Soutěži či v souvislosti s čerpáním Výhry, účasti na Stáži nebo na Konferenci, pokud tyto škody přímo nesouvisí s povinnostmi Organizátora.
14.7. Náklady. Soutěžící nemají právo na náhradu nákladů spojených s účastí v Soutěži.
14.8. Stížnosti. Případné stížnosti Soutěžících ohledně průběhu nebo výsledku Soutěže musí být podány Organizátorovi nejpozději do 7 dnů od konce Vyhlášení na e-mailovou adresu ahoj@holkyzmarketingu.cz nebo osobně / písemně na adresu Pobřežní 394/12, Karlín, 186 00 Praha 8, na další stížnosti již nebude brán zřetel.
14.9. Odpovědnost. Soutěž není žádným způsobem organizována, podporována, sponzorována, spravována, spojena nebo přidružena k sociální síti Facebook či Instagram ani jejímu provozovateli společnosti Meta Platforms, Inc., ani k žádné jiné sociální síti, a provozovatel těchto sociální sítí za Soutěž a její průběh nenese žádnou odpovědnost.
14.10. Právo. Tyto Podmínky se řídí právním řádem České republiky.
14.11. Dotazy. V případě jakýchkoliv nejasností ohledně Soutěže se můžete obrátit na e-mailovou adresu petra@holkyzmarketingu.cz
V Praze dne 20.2.2025
Kompletní podmínky ke stažení zde.