Brand storytelling pro každého: Vyprávěj příběhy, které prodávají

online záznam v ceně

Pokročilost:

Jan Marcinek, Brand & Communication Strategist

Storytelling je jednou z nejsilnějších marketingových technik, protože pomáhá vyvolat emoce. Není divu, že ji využívají ty nejúspěšnější značky z celého světa. A ty můžeš taky.

Brzy vypíšeme nové termíny.

Jan Marcinek 02

Na webináři se naučíš vytvářet příběhy, které jsou poutavé, zapamatovatelné a účinné. Honza se navíc podělí o inspirativní ukázky, jak může storytelling odlišit tebe, značku a produkty od ostatních. Tak na co ještě čekáš? Přihlas se ještě dnes a staň se mistrem storytellingu.

Pro koho je webinář vhodný?

Pro všechny, kteří chtějí pochopit, jak používat příběhy pro efektivnější marketing a komunikaci značky. Mohou to být juniorní marketéři a kreativci, kteří hledají inspiraci a návod. V podstatě kdokoliv, kdo chce vyniknout a být zapamatovatelný.

Co se na webináři dozvím?

  • Dozvíš se, jak a kde nejúčinněji použít storytelling v reklamě
  • Pochopíš, co se skrývá za vědou o storytellingu
  • Porozumíš základům brand storytellingu a jak z něj vytěžit maximum

Co ti školení dá a/nebo v čem se zlepšíš?

  • Naučíš se být skvělým vypravěčem
  • Zjistíš, jak se stát lepším komunikátorem
  • Zlepšíš se ve vytváření zapamatovatelnějších příběhů

Kdo je lektor?

Honza vystudoval obor Audiovizuální tvorba na Filmové akademii Miroslava Ondříčka v Písku. Po návštěvě prestižního festivalu kreativity Cannes Lions se rozhodl přesunout ze světa filmu do světa reklamy, kde nyní působí jako brand & communication strategist v agentuře Fragile. Za svou práci pro značky T-Mobile, Kofola, nebo Česká spořitelna byl oceněn na prestižních soutěžích, jako jsou Effie, Clio, Cannes Lions a ADC Creative Awards.

Bude záznam z webináře?

Ano, pošleme ti ho 24 hodin po ukončení webináře.