Pokročilost:
Storytelling je jednou z nejsilnějších marketingových technik, protože pomáhá vyvolat emoce. Není divu, že ji využívají ty nejúspěšnější značky z celého světa. A ty můžeš taky.
Na webináři se naučíš vytvářet příběhy, které jsou poutavé, zapamatovatelné a účinné. Honza se navíc podělí o inspirativní ukázky, jak může storytelling odlišit tebe, značku a produkty od ostatních. Tak na co ještě čekáš? Přihlas se ještě dnes a staň se mistrem storytellingu.
Pro všechny, kteří chtějí pochopit, jak používat příběhy pro efektivnější marketing a komunikaci značky. Mohou to být juniorní marketéři a kreativci, kteří hledají inspiraci a návod. V podstatě kdokoliv, kdo chce vyniknout a být zapamatovatelný.
Honza vystudoval obor Audiovizuální tvorba na Filmové akademii Miroslava Ondříčka v Písku. Po návštěvě prestižního festivalu kreativity Cannes Lions se rozhodl přesunout ze světa filmu do světa reklamy, kde nyní působí jako brand & communication strategist v agentuře Fragile. Za svou práci pro značky T-Mobile, Kofola, nebo Česká spořitelna byl oceněn na prestižních soutěžích, jako jsou Effie, Clio, Cannes Lions a ADC Creative Awards.
Ano, pošleme ti ho 24 hodin po ukončení webináře.
Spustily jsme vlastní pořad. Dozvíš se v něm všechno, co tě vytáhne vzhůru. Profesně i osobně. Jsou to rozhovory s experty a povídáme si s nimi o marketingu, HR nebo podnikání.
Odebírat Výtah →
Do e-booku jsme shrnuly to, jaké nejčastější holky a kluky najdeš v naší komunitě.
Stáhnout e-book →