Pokročilost:
Značky, které se orientují na zákazníka vykazují 2x vyšší růst v příjmech než ty, které svým zákazníkům nenaslouchají. Zákaznická zkušenost je tak klíčem k vyššímu upsellu, retenci i doporučování vaší značky.
Co to tedy je ta zákaznická zkušenost (Customer experience = CX)? A jak ji zabudovat do vašeho marketingu, aby přinášela ovoce? To se dozvíš na webináři Customer experience, který je určený pro ty, které chtějí s CX začít a posunout tak výkonnost marketingu na další level.
Zdroj ke statistice: https://www.mckinsey.com/capabilities/growth-marketing-and-sales/our-insights/experience-led-growth-a-new-way-to-create-value
Spustily jsme vlastní pořad. Dozvíš se v něm všechno, co tě vytáhne vzhůru. Profesně i osobně. Jsou to rozhovory s experty a povídáme si s nimi o marketingu, HR nebo podnikání.
Odebírat Výtah →
Do e-booku jsme shrnuly to, jaké nejčastější holky a kluky najdeš v naší komunitě.
Stáhnout e-book →