Komunikační strategie: jak spojit data s kreativitou

online záznam v ceně

Pokročilost:

Petr VáclavíkCreative Director

Jak postavit komunikační strategii? Ukážu ti  přístup bez zbytečného teoretizování a praktická cvičení, která můžeš ihned použít. Zjistíš, jak strategii vytvořit, ale hlavně jak ji uvést v život a přetavit do obsahu, který dává smysl.

Prohlédnout si termíny
photo_petr_vaclavik
Komunikační strategie: jak spojit data s kreativitou

Strategie. Všichni o ní mluví, ale kde začít? Jak ji postavit, jak získat data? Možná se točíš  v kolotoči taktických kampaní a tvorby obsahu, který tě  stojí více času a energie, než je potřeba, a výsledek stejně není takový, jaký bys chtěl/a. Tvorba strategie nemusí být složitá, když máš správná data a víš, na co se soustředit.

Co se na webináři dozvím?

  • Jak získat tři pohledy na značku (trh, zákazník, značka)
  • Jak pomocí jednoduchých cvičení získat klíčové informace pro strategii 
  •  Jak navrhnout propozici
  • Jak stavět klíčová sdělení a obsahové pilíře 
  • Jak nastavit komunikační a mediální cíle tak, aby dávaly smysl a byly měřitelné
  • Jak rozdělit obsah mezi kanály, aby  vzájemně fungovaly jako celek
  •  Jak převést strategii do praxe a začít podle ní tvořit relevantní obsah

Pro koho je webinář vhodný?

Pro tvůrce obsahu, kteří hledají pevný základ a systematický přístup k práci, pro stratégy, kteří chtějí obohatit své postupy o nový pohled, pro majitele firem, kteří potřebují strategii lépe pochopit nebo revidovat. Webinář je přínosný pro juniory i seniory, každý si v něm najde to své. Nováčci získají praktické základy, zkušení nový pohled na známé postupy.

Co si na hodinu připravit?

Notebook s kamerou, papír, tužka nebo plnicí pero.

Bude z webináře záznam?

Ano, záznam webináře bude účastníkům zaslán do 24 hodin.