Pokročilost:
Víte, nebo jen odhadujete? Projdeme si základy výzkumu – od toho, jak stanovit cíle a vytěžit stávající zdroje dat, až po kvantitu a kvalitu. Tak, aby už vám žádný „expert” nemohl věšet bulíky na nos.
Když chcete chytit tygra, musíte vědět, jak vypadá, kudy chodí a co ho přiláká. A s cílovkami je to stejné. Pokud nevíte, o koho se jedná a co potřebuje, je mnohem náročnější ho zaujmout. A na to je nejlepší udělat výzkum. Ukážu ti, jak na něj.
Tohle školení je vhodné pro všechny, kteří chtějí dělat věci lépe a pro které je důležité to, jak jejich práce působí na cílovku. Inspiraci pro své pracovní a rozhodovací procesy tady najdou všichni, kteří řeší marketingové a business strategie – a to jak na straně dodavatele, tak na straně klienta.
Naučím vás, jak zjistit o své cílovce co nejvíce. I to, co chtít po dodavatelích, pokud tuto práci zadáváte externě.
Před hodinou se zamyslete nad tím, co by se vám hodilo vědět nebo u čeho potřebujete ověřit, jestli je to skutečně pravda. Může to být persona, průchod webem, vizuály kampaně nebo návrh komunikační strategie.
V průběhu workshopu budeme pracovat s dotazníkem v nástroji Google forms. Link na základní draft si, prosím, ještě před workshopem zkopírujte k sobě na disk – abyste pak mohli už jen přidávat vlastní otázky. Link na základní draft vám pošleme pár dnů před webinářem.
Ano, pošleme ti ho 24 hodin po ukončení webináře.
Spustily jsme vlastní pořad. Dozvíš se v něm všechno, co tě vytáhne vzhůru. Profesně i osobně. Jsou to rozhovory s experty a povídáme si s nimi o marketingu, HR nebo podnikání.
Odebírat Výtah →
Do e-booku jsme shrnuly to, jaké nejčastější holky a kluky najdeš v naší komunitě.
Stáhnout e-book →