Začíná zářijový běh Akademie digitálního marketingu

dny

:

hodin

:

minut

:

sek.

Jak na Sklik: reklama na Seznamu snadno a rychle

online záznam v ceně

Pokročilost:

Jan Koutný, Senior Key Account Manager v agentuře Vondrák&Heisig

Získej povědomí o možnostech a fungování reklamního systému Sklik. Na webináři se dozvíš,  jak ho efektivně využít v mixu PPC kampaní. Nemine tě spousta praktických rad a vychytávek od člověka, který několik let denně kampaně v Skliku zakládal a optimalizoval.

Prohlédnout si termíny
Jan koutný
Jak na Sklik: reklama na Seznamu snadno a rychle

Projdeme si rozhraní Skliku a jeho možnosti, podíváme se na rozdíly a podobnosti se systémy Google Ads a META Ads a podělím se o mé osobní tipy a  dovednosti, jak Sklik prakticky a efektivně využívat v mixu PPC kampaní.

Co se na webináři dozvím?

  • Úvod do Skliku: Zjistíš, co přesně Sklik je a proč je to nástroj, který by neměl chybět ve tvém marketingovém arsenalu. Projdeme si jeho rozhraní krok za krokem, aby ses v něm dokázal/a snadno orientovat. Objasníš si pojmy jako aukční princip, zásah uživatelů v rámci  Skliku, textové inzeráty, návrh KWs, jak nastavit CPC a mnoho dalšího.
  • Sklik vs. ostatní giganti: Naučíš se, v čem se Sklik liší od Google nebo Meta Ads, a proč je důležité tyto rozdíly znát. Jaký je klíč k úspěšnému využití všech těchto platforem ve tvé marketingové strategii?
  • Jak Sklik zařadit do tvého PPC mixu: Jak Sklik efektivně využít pro různé typy reklam, ať už jde o textové reklamy nebo retargeting?  Ukážu ti praktické příklady, díky kterým porozumíš, jak Sklik funguje a jak ho můžete začlenit do vaší strategie. Objasníš si pojmy jako poměr ve vyhledávání, kvalita display reklam, automatizované kampaně a mnoho dalšího.
  • Pokročilé strategie pro Sklik: Prozkoumáme osvědčené metody cílení, které ti umožní zasáhnout  ideální zákazníky. Objasníš si pojmy jako textové reklamy (včetně ukázky založení), RTG (včetně ukázky) nebo DRTG.
  • Optimalizace jako klíč k úspěchu: Získáš tipy, jak neustále vylepšovat vaše kampaně, na co si dát pozor, a jak se vyhnout nejčastějším pastem.
  • Měření výsledků a analýza: Porozumění datům je základ. Ukážu ti, jak interpretovat výsledky vašich kampaní a jak je srovnat s daty z analytických nástrojů, jako je GA4.
  • Závěrečná diskuze

Co ti webinář dá a/nebo v čem se zlepšíš?

Získáš základní povědomí  o možnostech a fungování  reklamního systému Sklik. Dozvíš se, jak jeho přednosti zúročit a efektivně využít. Navíc tě nemine  spousta praktických rad a vychytávek od člověka, který několik let denně kampaně v Skliku zakládal a optimalizoval.

Co si na webinář připravit?

Notebook s kamerou a taky jakékoliv otázky, které tě napadnou, když se řekne slovo Sklik, Seznam – jsem upřímný člověk a rád na vše, co budu vědět, odpovím.

Pro koho je webinář vhodný?

Webinář je vhodný pro začínající markeťáky/markeťačky a všechny, kteří se chtějí dozvědět více o základních principech PPC kampaní v systému Sklik a naučit se orientovat v jeho rozhraní.