Tajemství Pinterestu: Proč na něj v marketingové strategii nezapomínat?

online záznam v ceně

Pokročilost:

Zdenka de Booij

Chceš využít Pinterest naplno jako marketingovou platformu? Na webináři si ukážeme, jak Pinterest funguje, v jakých marketingových strategiích firem by neměl chybět, jestli se reklama na Pinterestu vůbec vyplatí.

Prohlédnout si termíny
Zdenka de Booij
Tajemství Pinterestu: Proč na něj v marketingové strategii nezapomínat?

Pinterest má více než 518 milionů měsíčně aktivních uživatelů, z nichž 55 % (zdroj) uživatelů platformu využívá k nákupům.

Pro koho je webinář vhodný?

Webinář je určený pro všechny, kteří marketingový potenciál Pinterestu ještě neznají a nevyužívají, včetně markeťáků a markeťaček, kteří by chtěli využít Pinterest jako další marketingový kanál. Nebo jednoduše i pro ty, kteří chtějí zacílit a ukázat  svou značku uživatelům, kteří se jdou na Pinterest inspirovat, objevovat a plánovat budoucnost.

Co se na webináři dozvím?

  • Co Pinterest je a není
  • Využití Pinterestu jako inspiraci a plánování (síla klíčových slov)
  • Jak na Pinterestu funguje osobní a firemní profil
  • Jak na organický dosah versus placená reklama
  • Jak fungují výkonnostní kampaně na Pinterestu a jejich vyhodnocení

Co ti školení dá a/nebo v čem se zlepšíš? 

  • Naučíš se nejen základy používání Pinterestu jako marketingové platformy, dozvíš se také,  jak identifikovat a využívat klíčová slova pro lepší cílení a viditelnost tvého obsahu.
  • Získáš tipy a triky na vytváření obsahu, který zaujme a udrží pozornost tvé cílové skupiny.

Co si potřebuješ na hodinu připravit?

  • Vytvoř si osobní účet na Pinterestu. Pokud máš v plánu zařadit Pinterest i jako marketingový kanál, založ si rovnou firemní profil. Jak na to najdeš zde.
  • Vytvoř si svou nástěnku a přidej pár pinů (obrázků), které se ti líbí (např. tvoje produkty nebo fotky z cestování). Návod najdeš zde.

Kdo je lektor?

Zdenka pracuje jako konzultantka výkonnostních kampaní pro Pinterest pro malé a středně velké podniky. Pohybuje se v oblasti SaaS technologií, datové analytice a online marketingu se věnuje již několik let. Jejím zájmem je i využití AI nástrojů v marketingu.