Základy webové analytiky – Google Analytics 4

online záznam v ceně

Pokročilost:

Aneta Holá, Seniorní webová analytička

Chceš se naučit pracovat s Google Analytics 4? Aneta tě naučí, jak se v nich zorientovat a číst z nich data. A taky, jak je správně interpretovat, abys dokázal/a zjistit třeba výkon svých kampaní.

Prohlédnout si termíny
Aneta_Hejnová(3)
Základy webové analytiky – Google Analytics 4

Díky webináři se naučíš:

  • Proč jsou data klíčová nejen v online marketingu a jak je využít ve svůj prospěch.
  • Jak efektivně pracovat s Google Analytics 4, které jsou zásadním nástrojem pro webové analytiky.
  • Jak přistupovat k datům, analyzovat výkon webu a pochopit cestu uživatelů.
  • Jak využívat reporty, filtrovat data a pracovat se segmenty pro podrobnější analýzy.
  • Jakým způsobem analyzovat reálná data na konkrétních příkladech.
  • Jak vyhodnocovat efektivnost marketingových kampaní s využitím UTM parametrů.
  • Jaké jsou aktuální trendy ve webové analytice a jak je využít ve svůj prospěch.

Co ti webinář dá a/nebo v čem se zlepšíš?

V rámci školení získáš praxi s nástrojem Google Analytics 4. Cílem je, abys po absolvování workshopu bez problému našel/našla v GA4 základní reporty a již druhý den uměl/a analyzovat výkon kampaní, zjistil/a, které stránky uživatelé navštěvují a jak se na webu chovají. Jde o rychlý a efektivní průlet funkcemi GA4, který ti poskytne všechny potřebné informace pro práci.

Co si na webinář přichystat?

Pokud nemáš přístup do žádného Google Analytics účtu, přidej si Google Analytics 4 DEMO, ať si můžeš věci ze školení rovnou zkoušet. Návod, jak na to, najdeš zde.

Pro koho je webinář vhodný?

Webinář se hodí všem, kteří se chtějí naučit pracovat s daty. A je vhodný i pro naprosté začátečníky.

Kdo je lektorka?

Aneta Holá je aktuálně na volné noze a  webové analytice se věnuje přes 6 let. Má zkušenosti jak z velkých projektů (Gen Digital, Dermacol, Škoda plus, Sazkamobil aj.), tak i z oblasti startupů, agentur a menších firem (Mindflow, Copy General, Creative Dock aj.). Převážně se věnuje implementaci GA4 a Google Tag Manageru. Pomáhá firmám s analýzou dat i stavbou reportingu. Pro radost školí v naší Akademii digitálního marketingu, ve firmách nebo v rámci veřejných školení.

BUDE Z WEBINÁŘE ZÁZNAM?

Ano, záznam webináře bude účastníkům zaslán do 24 hodin.