Daruj vzdělávání. Ježíšek u nás dostane poukaz rovnou na e-mail.

Juniorní parťák na marketingové kampaně

Behavio Labs Part-time Praha

Jsme profíci v oboru, marketingoví experti a behaviorální ekonomové, kteří díky moderním metodám odhalují, co vaše zákazníky skutečně motivuje k nákupu.

Seniorita:

DSC_9928A

Baví tě reklama a marketing? Data jsou kámoš? A máš chuť zkoumat neviditelné souvislosti, které ovlivňují lidské rozhodování a chování? I ty se můžeš přidat do naše výzkumného týmu! Nepotřebujeme, abys vystudoval*a marketing, sociologii, nebo za sebou měl*a praxi v oboru. Bez drivu a nadšení to ale nepůjde.

Zní ti to dobře? Tak to pojď na dva týdny vyzkoušet! Když nám to spolu v téhle trial verzi půjde, nabídneme ti do Behavia permanentku. 

Co tě n̶a̶ ̶s̶t̶á̶ž̶i̶ v Líhni čeká v kostce:

  • 🥚 dva týdny placené stáže
  • 🥚 od začátku budeš pracovat na smysluplném projektu
  • 🥚 naučíš se, jak měřit úspěšnost reklamy
  • 🥚 nakoukneš do behaviorálního výzkumu a našich metod
  • 🥚 vyzkoušíš si, jestli je tohle práce pro tebe a jestli jsme my pro tebe ta správná firma
  • 🐣 na konci se všichni rozhodneme, jestli spolu chceme dál pracovat

Jak bude nábor probíhat:

  • 📌 do 6. 1. 2025 sbíráme přihlášky – když se nám zalíbí tvoje, budeme se chtít potkat osobně
  • 📌 ukážeme ti naši kancelář v DOX+, uvaříme kafe, zkusíme se trochu poznat a zjistit, jestli by nám to společně mohlo fungovat (a samozřejmě ti zodpovíme všechny otázky)
  • 📌 samotná Líheň pak proběhne od 13. 2. do 26. 2. 
  • 📌 Víc detailů o tom najdeš na našem webuanebo si pusť tohle video 👇

Co od tebe potřebujeme:

  • ✔ abys měl*a čas přes den (od 9 do 17 hodin) v termínu 13.–26. 2., kdy bude Líheň probíhat
  • ✔ abys v případě, že si plácneme mohl*a po Líhni pracovat v Behaviu minimálně 3 dny v týdnu (takže to zvládneme skloubit i s tvým studiem) – ale čím víc, tím líp!
  • ✔ a hlavně otevřenou hlavu, zájem, a chuť učit se nové věci

Proč zrovna Líheň:

Líheň je super formát, a proto ji pořádáme už pošesté. Zájemci si totiž díky ní vyzkouší, jak vypadá reálná práce našich výzkumníků, a následně vědí, do čeho jdou. Stejně tak my máme dost času poznat je a pak si jsme jistější, že najímáme správného člověka…

Víc ti o tom řeknou Bára s Vojtou v tomhle videu. A abychom ti co možná nejautentičtěji zprostředkovali zkušenosti našich bývalých Líhňáků, vyzpovídali jsme je na kameru. Zkušenosti z první „omelety“ popisují tady, druhou pak v tomhle videu a naše nejnovější Líhňáky o tom najdeš mluvit tady.

Co se hodí vědět o Behaviu 👇

Předně to, že práce v téhle roli není jen o výzkumu. Budeš zároveň parťákem našich klientů, o které budeš pečovat. Časem se budeš starat o více projektů pro zajímavé značky, kterým se budeš věnovat od začátku do konce. Zároveň tu na nic nebudeš sám*sama. Na všem tu pracujeme v tandemu. Navíc k tomu máme propracovaný podpůrný systém celého týmu a skvělých Team Leaderů – Báry a Vojty

Behavio ale netvoří jen lidi v téhle pozici – celkově je nás už přes 60 a stále rosteme. 💪
Za pouhý jeden rok jsme se rozrostli z nuly na $650k v ARR. Už ve 13 zemích měníme způsob, jakým marketéři budují značky. Spolupracujeme s více než 120 odběrateli, mezi kterými jsou jména jako LEGO, Albert nebo Lékaři bez hranic.

Od našeho založení už uplynulo více než 8 let. Jako průkopníci implicitního behaviorálního testování a výzkumu jsme se z čistě agenturní činnosti vyvinuli do úspěšného technologického startupu s globálními ambicemi, zaměřeným na trhy v USA a EU 🌍.

Naší vizí je být součástí každé strategické diskuse o růstu, být parťákem pro ambiciózní značky a přinášet jim klíčové poznatky o tom, jak tvořit největší obchodní hodnotu pomocí budování brandu.

Naše pomoc stojí na dvou produktech: Brand tracking a Ad testing, ve kterých jsme moderní behaviorální metody přetavili do cenově dostupných a snadno použitelných SaaS nástrojů. Tam kde „krabičkové“ řešení nestačí, umíme pomoci strategickým výzkumem.

Jsme známí tím, že si pečlivě vybíráme lidi do týmu. Najdeš tu lidi chytré, ambiciózní, ale zároveň laskavé a někdy i zábavné 😀. Rádi pracujeme společně. Na otázku, jak si navzájem ceníme svých kolegů v posledním měření odpovědělo 89 % z nás “❤️”. Důležitá je pro nás týmová spolupráce, praktická inteligence bez keců (přístup „jdeme k jádru věci“), zápal a energie. A taky nikdy nepracujeme pro pochybné podniky, které obchodují s lidským neštěstím.

Podporují nás investoři jako Presto VenturesJ&T VenturesVáclav Dejčmar, anebo úplně čerstvě i nizozemští Airbridge Equity Partners. Taky máme světové poradce jako je Radim Svoboda, člověk, který stojí za globální marketingovou strategií Samsungu, či Nikola Pantovič. Tak se na tuhle jízdu přidej k nám i ty! 🚀

Zní ti to celé dobře? Tak nám o sobě dej vědět. Pošli CV a pár řádků o sobě.
Prostě se k nám přijď ohřát a uvidíme, co se z toho vyklube! 🐣 

Kde by se ti taky mohlo líbit