Do marketingového týmu hledáme člověka, jehož hlavní náplní bude tvorba komunikační strategie a její následná realizace prostřednictvím tradičních médií. Dokážeš vymyslet, jak komunikovat naše projekty (sportovní a kulturní akce, naše sportovce nebo třeba produktové novinky) prostřednictvím silného příběhu a vytvořit takové mediální podklady, které budou média chtít sama zveřejňovat? Máš přehled o mediálním trhu, dokážeš budovat vztahy s médii a vytvářet kvalitní mediální servis? Jsi kreativní a rozumíš, že public relations pro nás neznamená jen poslat tiskovou zprávu?
Zodpovědnosti, které ti svěříme:
- Komunikační strategie – Budeš zodpovědný za plánování komunikační strategie napříč všemi typy médií s cílem prohlubovat povědomí o značce. Komunikační plány budeš tvořit a realizovat ve spolupráci s kolegy z marketingového týmu tak, aby celé oddělení směřovalo k jednotné vizi a společnému cíli a naplňovalo obchodní cíle společnosti. Strategii umíš nejen navrhnout a realizovat, ale také vyhodnotit.
- Budování vztahů s mediálními partnery – Díky tobě o nás budou ostatní mluvit. V rámci této oblasti je tvou odpovědností budovat a rozvíjet vztahy s médii v ČR. Aktivně přemýšlíš a naplňuješ příležitosti, kde a jak komunikovat náš obsah a naše projekty.
- Kreativa obsahu – Značka Red Bull vyrostla na příbězích. Ty budeš ten, kdo identifikuje, jaké příběhy, kde a kdy je budeme komunikovat. Rozhoduješ o obsahu, formě a kanálech komunikace. Následně budeš vyhodnocovat editoriální výstupy s analýzami dopadů a úspěšnosti pro firmu.
Tvé znalosti a dosavadní praxe klíčové pro tuto pozici:
- 3-5 letá zkušenost v oblasti marketingu, reklamy, PR nebo médií.
- Orientace v českém mediálním prostředí.
- Perfektní znalost českého jazyka.
- Reprezentativní komunikace směrem k médiím.
- Orientace jak v oblasti sportu, tak i v oblasti kultury blízké světu Red Bull.