Juniorní Akademie startuje už tento víkend!

dny

:

hodin

:

minut

:

sek.

Event specialista/specialistka

NESS Czech s.r.o. Part-time Praha

Patříme mezi největší poskytovatele IT služeb v České republice a jsme členem mezinárodní skupiny Ness Digital Engineering – naše kanceláře a inovační centra najdete v USA, Evropě, na Blízkém východě i v Asii.

Seniorita:

DSC_0101
Baví tě organizace akcí a miluješ ten moment, kdy se z nápadu stane nezapomenutelná událost? Přidej se k nám!

Co tě u nás čeká?

Hledáme parťáka na 50% úvazek, který bude mít na starosti komplexní organizaci našich eventů a jejich komunikaci. Nehledáme superhrdinu, ale kreativní a přátelskou duši se zápalem. Čekají tě různorodé projekty – od velkých celofiremních akcí až po menší CSR události či spolupráce na akcích pro zákazníky. Jedno je jisté: nudit se rozhodně nebudeš.

Na co se můžeš těšit:

  • Organizace celofiremních akcí – Kick-off meeting, letní teambuildingy, vánoční večírek a další.
  • Příprava menších eventů – Mikuláš pro děti, tematické dny, byznysové snídaně, studentské veletrhy nebo třeba účast na konferencích.
  • Interní i externí komunikace o akcích – eventy nezůstanou bez povšimnutí, tvůj úkol je dostat je do povědomí.
  • Spolupráce napříč firmou – neboj se, nebudeš na to sám/sama! K ruce ti bude zkušená kolegyně, která firmu i eventy zná do posledního detailu, grafik i HR.

Co očekáváme od tebe?

  • Praxe v organizaci akcí – 3 roky (nebo i méně, to už nám dokaž ty). Důležité je, že už máš za sebou pár úspěšných eventů a víš, jak je dotáhnout od prvního nápadu až po poslední detail.
  • Jsi organizátor/ka tělem i duší, který/á se při plánování cítí jako doma.
  • Multitasking a proaktivita – zvládneš řešit více věcí najednou a nezalekneš se žádné výzvy. Máš smysl pro detail, ale zároveň chápeš širší kontext.
  • Kreativita a flexibilita – stereotyp tě nebaví, hledáš dynamickou práci, která ti umožní rozvíjet své nápady. Vždy přicházíš s něčím novým. Akce jsou po celé republice a občas i ve večerních hodinách, ale to ti nevadí.
  • Komunikační a prezentační schopnosti – umíš své myšlenky sdílet a nadchnout pro ně ostatní.
  • Zajímá tě svět digitálních inovací a dění v nadnárodní IT firmě.
  • Angličtina výhodou – občas k nám zavítá i náš nejvyšší CEO z Ameriky a taky čas od času spolupracujeme na nových nápadech s globálním týmem.

Co ti nabízíme my?

  • Kreativní práci – žádná rutina, každý den tě čeká něco jiného.
  • Mentoring a podporu – intenzivní měsíční mentoring s naší šéfkou marketingu a seniorní evenťačkou na zvládnutí on-boardingu levou zadní.
  • Úvazek 50 % s možností rozšíření do budoucna. Zaujmou tě u nás další aktivity? Budeš se chtít rozvíjet i v dalších marketingových směrech? Rádi ti poskytneme prostor.
  • Flexibilní pracovní dobu – budeme se vídat 2 dny v týdnu osobně na Chodově, zbytek pracuj z chalupy, Itálie nebo třeba vesmíru.
  • Rozvojové možnosti – certifikovaná koučka, školení, jazykové kurzy, marketingové konference. Záleží jen na tobě, jak moc se budeš chtít vzdělávat a posouvat.
  • Široká škála benefitů – od Multisportky přes příspěvky na penzijní připojištění až po telefon s neomezeným tarifem a 25 GB dat.
  • Společné akce – mimo oficiální akce spolu chodíme i na pivo, běhat nebo se třeba otužovat.
  • 5 týdnů volna nestačí? Potřebuješ výjimečně delší volno pro cokoliv? Vše se dá domluvit.
  • Stravenkový paušál aneb už žádné propadlé stravenky po kapsách.

A co dál?

Pokud tě tahle nabídka zaujala, pošli nám své CV a pár řádků o tom, proč chceš tenhle dream job. Na co se můžeš těšit? 
  1. Základní informace probereš s naším TA týmem.
  2. Seznámíš se s šéfkou marketingu Annou.
  3. Poznáš zbytek týmu i našeho CEO Martina.
A pokud nastoupíš už v dubnu nebo květnu, můžeš s námi rovnou vyrazit na Marketing Festival do Brna! 
Těšíme se na setkání.
Kde by se ti taky mohlo líbit