Kreativní asistent/asistentka marketingu

Agentura Dream Job Part-time Praha

Značka Dream Job je tu pro vás již od roku 2011 jako stabilní a profesionální partner v oblasti personálních služeb v oblasti cestovního ruchu a gastronomie.

Seniorita:

DSC_9928A

Pro personální agenturu nabíráme pozici kreativní Marketingové Asistentky. Tato pracovní nabídka je ideální pro kandidátku, která má zkušenosti v oblasti digitálního marketingu, sociálních médií a tvorby obsahu. Hledáme někoho, kdo má s podobnou praxí zkušenosti min 1 rok, byl ve svých kampaních úspěšný, je aktivní při vymýšlení kampaní a baví jej psaní . Nabízíme nyní práci na 10hodin týdně se sazbou – 200 – 230,- CZK/hodina plus odměny za úspěšné marketingové kampaně, které vedly k umístění kandidáta (nabíráme nyní lidi v rámci světa). Marketing by měl mít (stejně jako kolegové v náboru) odpovědnost za úspěchy/neúspěchy své práce/doporučení/marketingové investice/strategii a to bychom rádi zohlednili v odměňovacím systému. V našem odvětví se musíte zorientovat, pochopit ho, abyste jej mohli dělat správě a texty dávaly smysl. Je to krásná práce, která dává smysl a můžete pomoci lidem najíte jejich dream job a nepůsobit jen v rámci České republiky.

Náplň práce:

  • řízení marketingových aktivit na webových stránkách a  sociálních sítích, zejména na Facebooku, Instagramu a LinkedInu,
  • psaní textů pro otevřené pracovní pozice ( cca 2 týdně) a aktualit z oboru na týdenní bázi, které vycházejí na webu ( v češtině, občas inzerce i  angličtině) a sdílejí se na soc.sítích,
  • publikování nových pozic a článků na webových stránkách prostřednictvím WordPressu a Elementoru,
  • zajišťování konzistenci značky ve všech marketingových materiálech,
  • aktivní vymýšlení nových aktivit, kam se zapojit, co vše dělat ( soutěže, skupiny, videa …), zapojení vlastních kontaktů,
  • základní znalosti optimalizace pro vyhledávače (SEO),
  • základní znalosti Google Analytics pro měsíční reporting,
  • znalosti e-mailového marketingu jsou výhodou (využíváme CRM Stafio),
  • osobní účast na pondělních poradách v dopoledních hodinách, cca 60 minut, Praha 8 – Libeň,
  • zasílání týdenního přehledu aktivit,
  • zpětné vazby z kampaní, analýza úspěchu/neúspěchu zacílení.

Požadujeme:

  • zkušenosti v oblasti digitálního marketingu a sociálních médií min. 1 rok s prokazatelnými úspěchy v marketingu,
  • vzdělání či školení v oblasti marketingu (může být i současně student vysoké školy),
  • schopnost samostatně vytvářet vizuální a textový obsah,
  • znalost práce s nástroji jako Canva, WordPress a Elementor,
  • základní znalosti SEO a Google Analytics,
  • kreativitu a smysl pro detail,
  • schopnost pracovat samostatně i v týmu,
  • plynulá angličtina a čeština slovem a písmem, ( tvorba obsahu)
  • dodržování termínů a zadaných úkolů, procesů,
  • zkušenost ze zahraničí (pracovní či studijní) velkou výhodou (pracujeme pro řadu zahraničních projektů)- nadhled je vítán,
  • spolehlivost a dobré organizační schopnosti,
  • brát nás jako klienta, pro kterého pracujete a respektujete naše potřeby.

Nabízíme:

  • cca 10 hodin týdně práce, 1 x osobní meeting v pondělí na poradách na Praze 8 ( Libeň),
  • příležitost podílet se na zajímavých projektech a kampaních,
  • naučit se pracovat v oblasti HR marketingu,
  • mzda – 200- 230,- CZK hodina plus bonusy za úspěšné projekty,
  • nástup – leden/únor 2025.
Kde by se ti taky mohlo líbit