Jak u nás vypadá UX oddělení?
Oddělení vede manažerka Nika, která má bohaté zkušenosti v CX a SEO. Po ruce máme grafiky a copywritery a kolem UX jsme aktuálně vystavěli agilní tým složený ze specialistů různých oblastí online marketingu. Teď se ale posouváme dál. Chceme vybudovat silný a samostatně fungující tým a počítáme s tím, že ho postavíme i na tvých zkušenostech.
- Učíme se a rosteme za pochodu.
- Webináře a konference bereme jako součást práce, ne jako něco „navíc“.
- Dobrá atmosféra není jen fráze. Víme, že nejlepší nápady vznikají tam, kde se lidé cítí dobře.
- Jsme relativně nové oddělení, ale už teď máme prsty v několika velkých agenturních projektech, jako jsou DAS, Eurowag, Bristell nebo Kamody.
- Kromě toho pracujeme i na jednorázových projektech, děláme UX audity, mapping konverzních cest nebo plánování A/B testů.
- Tvá práce bude kombinací dlouhodobých projektů, jednorázových analýz a rozvoje celého oddělení.
Na čem u nás budeš pracovat?
- Workshopy s klienty.
- On-the-web průzkumy a explorační rozhovory.
- Identifikace problémů na základě dat z nástrojů, jako jsou MS Clarity, Smartlook, GA4, případně Webflow atd.
- Generování nápadů na optimalizaci nebo testování.
- Vytváření řešení ve Figmě a dohled nad jejich správnou implementací do reálného prostředí.
- Reporting výsledků testů nebo performance nasazených změn na webu.
- Tvorba case studies na náš web a sociální sítě, abychom ukázali, co děláme a jak nám to funguje.
- Tvorba workflow, testování nástrojů a zlepšování efektivity našeho týmu.
- Práce na jednorázových auditech, ze kterých často plynou dlouhodobější spolupráce (posledně jsme audit dělali třeba pro Kinobox, Alax, FTMO, Muzeum Prahy…).